7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Thomas Blomme

Apple Music: gezinsabonnement

Beste

Tijdens de zomer heb ik mijn proefabonnement van Apple Music drie maanden gebruikt. Ondertussen heb ik die opgezegd, maar ik zou graag opnieuw een abonnement nemen. Ik zou dit echter graag doen door een gezinsabonnement te delen met enkele vrienden.

Nu mijn vragen:
    – Kan ik vrienden toevoegen als gezinslid, ookal maken ze geen deel uit van mijn gezin?
    – Maken ze dan onmiddellijk gebruik van mijn visakaart voor andere apps/boeken/… (waarmee ik mijn Apple Music abonnement betaal)? Of kunnen ze hiervoor nog hun eigen visakaart gebruiken?
    – Ik wil met hen enkel mijn Apple Music abonnement delen: het is niet de bedoeling dat ze ook mijn mails krijgen, agenda zien, foto’s zien,… Kan dit ingesteld worden?

Alvast bedankt!

Thomas

Bijdrager
    iCom

Zo doen wel meerdere personen het:wink:

1) Je kan perfect je vrienden uitnodigen om gebruik te maken van je Apple Music gezinsabonnement.
    2) Ze maken voor al hun verdere aankopen gebruik van je Visa.
    3) Je agenda etc. krijgen zij niet te zien, tenzij je dit hebt ingeschakeld.

Bijdrager
    Thomas Blomme

Hmm toch niet zo ideaal dat ze enkel apps kunnen kopen met mijn visakaart… Daar is geen andere oplossing voor?

Bijdrager
    iCom

Aangezien de factuur naar jouw komt krijg je ook een mail als ze een app kopen.

Dan kan je meteen informeren bij hem/haar om in één keer ook het geld naar je over te maken.

Als het je vrienden zijn zie ik er geen probleem in.

Bijdrager
    Beech

Een persoonlijk abonnement is toch voordeliger dan een gezinsabonnement ? Nodig je vrienden uit om samen naar Apple Music te luisteren en vraag ze om de beurt een kratje bier mee te nemen. Zet eventueel een offerblok bij de deur.

Bijdrager
    Thomas Blomme

@Beech Zo doen we het al voor Netflix:wink:

Bijdrager
    Thomas Blomme

Het lijkt me toch niet zo ideaal. Momenteel gebruik ik family sharing om mijn agenda en mails te delen met mijn vrouw. Als ik bijvoorbeeld mijn broer wil toevoegen tot family sharing: kan ik dan mijn agenda en mails uitzetten voor hem, maar aan laten staan voor mijn vrouw? En tegelijk Apple Music gebruiken met ons 3?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.