3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Link

apple music functie ontdekken

afgelopen week ben ik geswitched van spotify naar apple music. Dat is wel even wennen. ik loop tegen het probleem aan dat bij de functie “hitlijsten” de boefjes, kraantje pappies en zo bovenin staan.  Iemand een idee hoe ik hier de amerikaanse of wereld hitlijsten krijg zodat ik van die hollandse “hitjes” af ben?

Bijdrager
    hvlint

in itunes kun je onder het kopje Account, klikken op “artiesten voor jou” en daar kun je dan aangeven wat je interessant vindt. dan zal vanaf dat moment onder het kopje “voor jou” rekening gehouden worden met jouw smaak. daarnaast ontwikkelt zich dat naarmate je meer muziek luistert.

Bijdrager
    Elduderino

Het is zeker wennen, een reden dat ik niet met Spotify om kan gaan omdat ik al te lang met Apple Music werk.

Je moet hem even de tijd geven, ik moet goed zoeken naar Nederlandse hit lijsten, ze zijn inmiddels aardig verstopt. Ik denk dat het afhangt van je luister gedrag en de nummers welke je liked. Maar houd er rekening mee dat sommige lijsten nou simpelweg de Nederlandse top 40 is…. ik sla deze ook over.

Wat je kan doen is sommige wereld hitlijsten volgen. Ga naar ‘ ontdekken’ selecteer ‘ hitlijsten’ en zoek daar naar je gewenste hitlijst bijv ‘ the a-list’ (apple lijsten) hebben ook een aantal lijsten per land. of ga naar ‘ Radio’ en zoek daar bijv wereld radio.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.