10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Geblokkeerd
    proXify

Apple music – 3 maand gratis Omzeilen/verlengen

beste,

Iedereen kan Apple Music 3 maand gratis uitproberen, daarna zal een abbonement 10 dollar per maand kosten (+-9 euro).
    Maar men kan dan toch na drie maand gewoon een nieuw account maken onder een valse/andere naam en opnieuw genieten van een gratis drie maand? Hoe zal Apple dat tegenhouden? Want veel mensen zouden deze truc wel gebruiken…:-?

Bijdrager
    TheBigZ

De periode van 3 maanden geldt wereldwijd. In juli, augustus en september 2015 kun je “gratis” luisteren.

Bijdrager
    Dorkiban

Je zal vermoedelijk wel een creditcard op je account moeten hebben…

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk eerder dat die 3 maanden gratis maar een eenmalig dingetje is. Het zal niet zo zijn als bij Netflix dat iedereen die lid wordt op X moment standaard het eerste maand ( in dit geval 3 maanden ) gratis krijgt.

Die 3 maanden zullen ingaan zodra de dienst gelanceerd wordt en na die eerste drie maanden zal dat gewoon verdwijnen en miet iedereen gewoon vanaf het begin gaan betalen.

Bijdrager
    SunKeeper

Leuke topictitel ook.

Drie maanden gratis omzeilen. Alsof er ook betaald omzeilen bestaat. Als in: Apple Music omzeilen.:-D

Bijdrager
    KarelWillem

Let op de hoofdletter, die ‘gratis’ scheidt (scheid/scheit/schijt) van de rest.

3 maand gratis Omzeilen/verlengen

Bijdrager
    SunKeeper

Voor die schijting gebruik je dan officieel een dubbele punt. #grammernatsi

Bijdrager
    MrPapple

Heeft er iemand nog dit probleem: ik moet eerst de nummers offline beschikbaar maken voor ik ze in een playlist kan zetten, anders verdwijnen ze gewoon weer:-(

Bijdrager
    Niels
    MrPapple op 30 juni 2015

Heeft er iemand nog dit probleem: ik moet eerst de nummers offline beschikbaar maken voor ik ze in een playlist kan zetten, anders verdwijnen ze gewoon weer:-(

Dat heeft hier mee te maken. Overigens werkt het bij mij wel.

Bijdrager
    MrPapple

NielsDam Ben je zeker? Want bij mij is het gewoon: ik wil een nummer toevoegen aan een afspeellijst. Maar van zodra ik uit de afspeellijst ga, is het nummer weer verdwenen. Dit nummer heb ik nooit aangekocht en is gewoon random uit Apple Music genomen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.