5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Elvis

Apple Music geluid valt weg bij gebruik AD app

Als ik luister via Apple Music en ik open dan de App van AD ( Algemeen Dagblad) dan valt geregeld mijn geluid weg. Ik lees dan de artikelen en start dan GEEN filmpjes/video in. Wellicht weet iemand waardoor dit komt. Alvast dank !

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door Night. Reden: Titel verhelderd
    Bijdrager
    TheBigZ

Dat komt door de app van AD. Die begint onder water alvast wat video- en audio content te preloaden.

Bijdrager
    Shmoo

Precies. Ze gaan er eigenlijk al vanuit dat je video of audio wel ergens gaat gebruiken. Ze zien zichzelf als een media app.

Bijdrager
    Chorro

Inmiddels ook al een aantal keer aangegeven bij ze, maar het interesseert ze kennelijk geen bal. Gevolg is dat ik de app eraf gegooid heb en andere nieuwsbronnen gebruik. Zeer spijtig dat bijvoorbeeld de app van Bright hetzelfde doet.

Bijdrager
    SvS

Ik vind AD een fijne krant, maar ik heb ook meermaals aangegeven dat ik graag een optie wil kunnen instellen om te bepalen of de video/audio wel of niet automatisch geladen wordt of afspeelt. Maar dat DOEN ze niet en zijn er hier ook GEEN plannen voor, schrijft men terug. Dus om die reden ga ik gratis abonnement niet omzetten in betaald abonnement na 4 weken gratis gelezen te hebben. Prima Premium artikelen, daar niet van. Hopelijk leest iemand van de redactie deze topic, ik ben blij dat ik hierin niet de enige ben. Toch een bron van ergernis.

Video is ook niet fijn. Het gelijk automatisch afspelen van volgende video, terwijl ik alleen in dat ene videonieuws geïnteresseerd ben en hierna snel terug op nieuwspagina wil.

De games doen het beter, sommigen dan, die laten de Music gewoon doorspelen en de games verder ‘geluidloos’ functioneren.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door SvS.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.