8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Avecha

Apple muis voor LC475 gezocht

Hallo all, ik heb hier van op de zolder een brokje nostalgie naar beneden gehaald… een rasechte Apple-Macintosh LC475… en ik heb er warempel weer leven in gekregen door vervanging van het batterijtje… één groot probleem: ik vind er de muis niet meer van terug… zo’n ronde aansluiting met 9 pinnetjes geloof ik… iemand die me hieraan kan helpen???? :yum:

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Kijk een hier. Wat je zoekt is een Apple ADB-mouse.

Bijdrager
    oostie
    Bijdrager
    Swisi

Adaptertje is normaal voldoende.
    Heb er (adapter) eentje nog liggen…

Bijdrager
    Avecha

hierna nog twee detailfoto’s (de poort waar de rode stippen zijn aangeduid is volgens mij de ADB-mouseport, is het niet?)

en

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Nee, dat is de seriële poort voor een Apple GeoPort Modem. ADB zit naast de SCSI aansluiting (zo te zien zit er al wat in (toetsenbord? als die erin zit dan heb je nog twee ADB poort aan iedere zijde), die poort met de groene streep).

Bijdrager
    1984

Heb je al wel een toetsenbord, die gaat in de Mac en de muis in het toetsenbord ([size=2]als het goed is heb ik hier nog wel extra geschikte toetsenborden +muizen voor jouw type mac [/size])

Bijdrager
    1984
    Avecha op 28 maart 2011

hierna nog twee detailfoto\’s (de poort waar de rode stippen zijn aangeduid is volgens mij de ADB-mouseport, is het niet?)

Nee, dat is hij niet maar onderstaande afbeelding maakt het duidelijk.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.