4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bd

    apple motion tript

    ik gebruik dagelijks motion samen met after effect, en sinds vanmorgen kan ik de defocus optie niet meer gebruiken , zodra ik deze toepast aan een laag, verandert de complete scherm van mijn imac om naar een rare kleur en veel vage blokjes, de hele interface verdwijnt, en als ik motion afsluit door apple + Q
    is alles weer normaal , ik maak me erg zorgen voor motion, en kan moeilijk aan de video kaart liggen want ik doe hetzelfde in after effects en niks aan de hand ik kan gewoon zien wat ik doe, behalve in motion
    weet iemand wat mijn computer aan lijd, of is er een nieuwe update uit of had ik misschien niet moeten updaten
    whats going on with this
    bvd

    zo ziet het eruit dus.

    http://www.youtube.com/watch?v=k0BuCY6Hjug

    lijkt me erg sterk dat het aan de hardware zit, dit is een pas geruilde imac, (de vorige had echte hardware problemen) deze is nog grondig onderzocht voordat ik hem meenam, heb eigenlijk weinig tot geen problemen ermee, behalve dit voor het rest is alles netjes

    Bijdrager
    klaus

    Is het een probleem die ook opduikt op de apple discussion boards? Lijkt me toch iets aan je eigen systeem te liggen, eventueel Motion eens proberen herinstalleren, eerst zonder updates, en daarna met updates.

    Trouwens, het is wel zo handig om af en toe leestekens te gebruiken. Dat leest namelijk pakken makkelijker voor ons..

    Bijdrager
    Djmichel

    Je zou bijna zeggen een probleem met je videokaart. Voor de rest kan een herinstall denk ik geen kwaad om te proberen. Ik neem aan dat je Motion 1 gebruikt, misschien is het de moeite waard om 2 aan te schaffen. Succes ermee! Laat maar weten als het opgelost is.

    Bijdrager
    bd

    nee het is motion 2 wat ik gebruikt

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.