26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    iDJ

Apple moet opschieten met z’n Tablet! (VIDEO)

Tablets van andere fabrikanten komen binnenkort al uit.
    Zal Origami en soortgelijke Tablets de iPod snel inhalen?

http://news.com.com/1606-2-6047223.html

Dit ziet er een stuk handiger uit dan TomTom en een iPod.
    Of zal opnieuw het design van Apple de dienst gaan uitmaken?

Wat denken jullie?

Inactief
    Anoniem

Ik vind – na het bekijken van het filmpje – het echt 3 keer niks…

Sorry!

Bijdrager
    iDJ
    ”Zakske”

Sorry!

Nee, maar wij zijn Apple freaks, hoe zal een gemiddelde Windows-gebruiker hier tegenaan kijken?

Bijdrager
    aToMac

Dit ding is veel te groot. Dit is niet voor de massa, maximaal een niche markt. Dat ding ziet er ook totaal niet uit, en als ik de patenten van Apple bekijk met betrekking tot touchscreen e.d. dan stamt dit ding echt uit de oertijd.

Levensduur van de batterij is ook zeer teleurstellend van dit Origami apparaat. Ik zou 10 keer liever een Newton hebben dan dit onhandelbare apparaat.

Microsoft had niks af te kijken. Dit is echt het maximale wat zij zelf aan innovativiteit uitkunnen poepen.

Bijdrager
    MacUser

Nou, dat wordt dus helemaal niks !

Veel te veel knoppen, gleufjes en andere gaatjes die vol gaan zitten met vuil en stof.

Er is mij veel te veel nadruk in de presentatie op de behuizing, op de hardware, en er is veel te weinig info over waar het nou werkelijk omgaat.

Dat is gewoon een ding dat ons het leven makkelijker en leuker maakt (en dan heb ik het dus niet over onze belastingdienst) en in dat opzicht voegt dit apparaat dus niks toe “.”

Groet Wim.

Bijdrager
    Nikita

Opzich wel aardig. Alleen weer teveel knoppen. Die functie dat je een letter kan ‘tekenen’ op het scherm voor een bepaald menu lijkt me wel erg handig. Wellicht over het geheel wat aan de grote kant, je stopt ‘m niet even in je binnenzak bijvoorbeeld zoals je met een iPod prima wel kan doen…

Inactief
    Anoniem

De belangrijkste vraag is… wat gaat het kosten?

Het grootste probleem van die dingen is dat ze meestal vrij duur zijn, maar toch niet de functionaliteit van een echte laptop bezitten. Ik denk dat een gemiddelde gebruiker zijn geld dus liever uit zal geven aan een echt laptop.

Je kan dat ding ook niet echt in je broekzak stoppen, zo te zien.:?

Bijdrager
    moodjoo
    ”iDJ”

Dit ziet er een stuk handiger uit dan TomTom en een iPod.

Idd, heel handig om in je broekzak te steken en onderweg een muziekje te luisteren. :wink:

Bijdrager
    MacUser
    ”moodjoo”

Idd, heel handig om in je broekzak te steken en onderweg een muziekje te luisteren. :wink:

Hoe groot zijn jouw broekzakken ?
    Jij hebt zeker ook schoenmaat 68;-)

Groet Wim.

Bijdrager
    Donnie Darko

Had/Heeft Apple hier geen patent op?

Of was dat alleen op de ”vinger”-techniek en niet op het design..?

Apple krijgt patent op ‘Tablet Mac’

Of was het de vinger techniek:

Bijdrager
    iDJ
    ”Zakske”

Je kan dat ding ook niet echt in je broekzak stoppen, zo te zien.:?

Deze wel! ;D
    http://www.youtube.com/watch?v=B1H_d_7CVPc&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Einanoblog%2Efr%2Finano%2F

Inactief
    Anoniem

“The device boasts a 7-inch screen, weighs about 2 pounds and doesn’t feature a keyboard; users are supposed to enter data by touching the screen with their finger or with a stylus. Intel executives said the device, which will run on a chip similar to one that powers traditional PCs, will retail for about $1,000 and be in stores later this year.”

Te duur!:?

Bijdrager
    Donnie Darko
    ”Zakske”

”The device boasts a 7-inch screen, …

ThinkSecret heeft het over een 4Inch versie:

Apple thinks big(ger): video iPod to pack 4-inch display

Bijdrager
    Nikita
    ”Donnie
    ”Zakske”

”The device boasts a 7-inch screen, …

ThinkSecret heeft het over een 4Inch versie:

Apple thinks big(ger): video iPod to pack 4-inch display

De iPod ja, maar dat ding van Intel schijnt dus een 7″ scherm te hebben. Trouwens, die speler van Intel weegt dus zo’n 1 kilo en moet 1000 dollar gaan kosten? En dan zeggen ze dat de iPod duur is :P

Bijdrager
    Selected
    ”Zakske”

Sorry!

Ik wel…heeeeelll mooi. :sealed:

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zie dat apparaat al voor in m’n auto hangen.
    Ik zelf zie dan niks meer, maar heb wel een lekker groot navigatie-scherm. :wink:

En dan stap ik uit en stop ik dat ding in mijn …? :?

Inactief
    Anoniem
    ”KarelWillem”

En dan stap ik uit en stop ik dat ding in mijn …? :?

Koffer van je auto…:roll:

Bijdrager
    chonazz

Het gaat hier natuurlijk wel nog altijd om een prototype, dus de vormgeving kan wel anders zijn bij het uiteindelijke product.
    Ik zeg neit dat apple moet uitkijken dat iemand anders met iets beters komt, maar ze gaan wel moeten voortmaken. Want als ze nog een half jaar wachten, en er zijn al 10 van die dingen op de markt, missen ze volgens mij de boot?

Jonas

Bijdrager
    Zaphod_B
    ”chonazz”

Want als ze nog een half jaar wachten, en er zijn al 10 van die dingen op de markt, missen ze volgens mij de boot?

Ben ik niet zo bang voor. Er waren ook al 10 MP3 spelers op de markt. En die waren allemaal lang niet perfect. En toen kwam de iPod… perfectie! En toen BOOOM brak die markt open en wilde IEDEREEN ineens een iPod. Dus ik maak me daar niet meer zo snel zorgen over ;).

Bijdrager
    aToMac
    ”chonazz”

Het gaat hier natuurlijk wel nog altijd om een prototype, dus de vormgeving kan wel anders zijn bij het uiteindelijke product.
    Ik zeg neit dat apple moet uitkijken dat iemand anders met iets beters komt, maar ze gaan wel moeten voortmaken. Want als ze nog een half jaar wachten, en er zijn al 10 van die dingen op de markt, missen ze volgens mij de boot?

Jonas

Welke boot? Welke markt? Hier is geen markt voor. PDA is aan het uitsterven. De Newton was zijn tijd ver vooruit, Palm heeft er aardig van kunnen leven, maar is nu ook opp zijn retour. Er is GEEN markt voor de PDA zoals hij nu is.

De software en de services kunnen er uiteindelijk voor zorgen dat er wel markt voor komt, maar dan moet er overal Wifi zijn voor een betaalbare prijs. Apple heeft mijns inziens tijd zat.

Bijdrager
    iDJ

Bijdrager
    chlorophyl

Ook een Intel presentatie… maar zie ik daar nou een widescreen iBook naast die iMac?

Het is volgens mij geen Macbook Pro want ik zie geen IR en iSight maar ik kan het fout hebben.

http://news.com.com/1606-2-6047081.html

Op het einde van het filmpje zie je het nog beter.

Na bestudering toch niet denk ik. Steve laat z’n primeurs toch niet wegkapen door Intel. Zal wel een Macbook zijn.

Bijdrager
    tiny

Typisch peecee. Àls Apple met zoiets gaat komen (lijkt me wel erg gaaf) dan weet ik zeker dat het veel mooier zal zijn dan dit. Dit is gewoon peecee-rommel. Niet dat het niet verkocht zal worden want mensen die niet beter weten zullen bv. best wel iets in hun auto willen hebben. Micro$oft kan jammer genoeg marketen als de beste. Maar ik vind het een lelijk ding. Vrij hoog op de schaal van ‘gewoontjes’…

Bijdrager
    iStevie

Het is iets tussen een handheld en een laptop….

Maar dan kan ik evengoe men PowerBook 12inch overal mee naartoe slepen,

tenzij Apple misschien een antwoord heeft binnenkort !?

Inactief
    Anoniem

De eerste kritieken zijn ook – laat ik een beetje overdrijven – vernietigend!:evil:

”It’s a product in search of a market,” he said. It’s too expensive for the things it does, Baker said, and is “too under-featured to do some of the other things it needs to do.”

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

idd wat lomp. Misschien de eerste stap naar de virtuele boeken?
    Weg met de schoolboeken… en zo’n ding mee?

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.