6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    boomkikker

Apple Mail zoekt alleen nog maar op "personen" of "onderwerp"

Beste mensen,

Sinds een paar weken zoekt mijn Apple Mail alleen nog maar op “personen” of “onderwerp”, als ik in het zoekvenster iets typ.
    Ik zou graag ook zoeken op een trefwoord of woorden die zich ergens in een bericht bevinden (zoals het voorheen ingesteld stond).
    Als ik nu iets typ kan ik alleen maar gevonden mails zien waarin de “personen” of het “onderwerp” voldoen aan de zoekterm.

Ik heb Mail 5.3 onder OS X 10.7.5 op een Macbook Pro

Dank alvast:)

Bijdrager
    essiw

Je kan gewoon je zoekterm intypen, waarbij je niet klikt op de suggesties die mail geeft maar gewoon links kijkt naar welke mails hij vind. Alleen als je op de suggesties drukt selecteert ie op onderwerp of persoon.

Bijdrager
    boomkikker

Zo was het idd. Maar dat doet ie niet.
    Hij vind alleen de mails waarin het in het onderwerp of in de afzender voorkomt. Ik kan niet aangeven dat ie ook in de berichten moet zoeken.
    Dus links zie ik nu alleen de berichten met onderwerp of afzender.

Bijdrager
    boomkikker

Niemand een idee?

Bijdrager
    GoeieDag

Mail opnieuw opgestart? Mac opnieuw opgestart? Postbussen in Mail opnieuw opgebouwd?

Bijdrager
    boomkikker

Goeie dag GoeieDag!
    Dankjewel voor je reactie. dat opnieuw opstarten had ik al wel gedaan maar had niet verwacht dat de Postbussen opnieuw opbouwen uit zou maken omdat het in de zoekfunctie leek te zitten. (ik dacht meer dat er ergens iets mis was gegaan in de Voorkeuren oid).
    Maar na het opnieuw opbouwen van de Postbussen werkt het weer als vanouds! Bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.