One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » [opgelost] Apple Mail postbussen instellen

[opgelost] Apple Mail postbussen instellen

Profielfoto van lekiam97

lekiam97 op 12 augustus 2017 #

Beste OMT-leden,

Ik heb zojuist mijn nieuwe MacBook ingesteld, maar de postbussen in de Mail app zien er ineens anders uit.
Zie de foto, Inkomend en dan het account onder het iCloud account (zwart gemaakt om privacy redenen).
Onder dit account staan nu alle submapjes van dit account (te zien door op het pijltje ervoor te klikken), terwijl dit eerst puur de inkomende map van dat account was, de andere mappen stonden net zoals bij iCloud in een aparte gedeelte in de postbuskolom.

De submappen mogen best zoals nu blijven staan, maar het gaat er mij om dat ik van dit account de hele rits submappen apart in de postbuskolom terugkrijg, net zoals dat dit bij het iCloud account is. Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast hartelijk dank!

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: Topic opgelost
Profielfoto van lekiam97

lekiam97 op 12 augustus 2017 #

Even contact gehad met Apple Support:

Zij vertelden mij dat ik het mailaccount even moest verwijderen en opnieuw in moest stellen.
Heel simpel natuurlijk, maar het werkte prima, nu is alles weer zoals vanouds.

Over dit topic

Gestart op 12 augustus 2017 door lekiam97

Laatste reactie door lekiam97

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?