7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Booden

Apple Mail laat geen attachment paperclip zien

Sinds ongeveer half september zie ik in mijn inbox geen tekentje (paperclip) meer staan als er een bijlage bij de e-mail zit.
    Het opnieuw opbouwen van de postbussen heeft daar niets aan veranderd.

Heeft iemand dit ook? Is er een suggestie?

De iMac (Mid 2010) draait op Sierra.

Bijdrager
    Richele

als je een nieuwe mail maakt en dan met je rechtermuis klikt op de balk met knoppen, zie je een menu, kies daar voor “customize toolbar” , dan kun je de paperclip-knop er weer opnieuw in zetten

Bijdrager
    Booden

Snap ik Richele! De kop staat er al die tijd gewoon in. Alleen ontbreekt dan het ‘paperclipje” onder die betreffende kolom en voor het e-mail bericht!

Moderator
    Night

Heb je dit ook aanstaan?

Bijdrager
    McPim

Gebruik je de klassieke weergave (met kolommen)? Staat er een vinkje in het menu ‘View’ -> ‘Columns’ bij ‘Attachments’? Dat geldt voor de Engelse versie, met het plaatje snap je wel wat ik bedoel:

Bijdrager
    Booden

@Night en @McPim, jullie beiden bedankt voor de suggesties. Op allebei de suggesties kan ik zeggen dat de genoemde opties bij mij aan staan. In ieder geval bedankt!

Bijdrager
    McPim

Je ziet wél de kolom met de paperclip (zoals hier) maar bij geen enkel bericht een paperclip, klopt dat?

In dat geval: het komt meer voor, maar zonder duidelijke oplossing. Soms helpt de Sierra 10.12.2 update, bij anderen niet. Ik lees wel dat het bij POP accounts voorkomt, en niet bij IMAP? In deze discussie staat onderaan op de eerste pagina nog een manier om de paperclips terug te krijgen door een ‘Mail rule’ te maken. Misschien heb je daar wat aan.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.