-
Bedankt voor je suggestie, maar de situatie is iets anders.
Als ik met de cursor aan het eind sta, verschijnt er wel een balkje met een pijltje naar links maar is vervolgens niet schuifbaar. Of wel het bericht komt dan links van de cursor niet te voorschijn.
@Fixar, nog een keer na de klassieke weergave gekeken en ik begrijp nu wat je bedoeld. Zie inderdaad nu beter de berichtenbalk maar kan deze niet omhoogschuiven.
@Blue helmet
Je moet inderdaad met de cursor helemaal rechts van het venster staan dan zie je het balkje met pijltje naar links.
Hierop links klikken, ingedrukt houden en balkje 5 à 6 cm. naar links schuiven, dan is het previeuwvenster terug zichtbaar.
@williamh, bedankt voor je reactie. Daar zit helaas nu net het probleem. Ik heb het balkje kan dit wel schuiven maar de rand van het previewvenster komt niet mee omhoog en daarmee geen preview.
Jammer, hier werkt het dan wel. OSX 10.11 El Capitan. Mail voorkeuren – Weergave: Gebruik klassieke indeling: staat uitgevinkt.
Wanneer cursor veranderd in balkje, dan links klikken en ingedrukt houden, balkje verschuiven naar links tot berichtenvenster verschijnt.
LANG GENOEG ingedrukt houden en links verschuiven anders gebeurd er niks.Indien dit niet werkt, Apple Support eens contacteren?
M.v.g.
@williamh, ik werk ook onder OS X El Capitan. Nogmaals gedaan wat je aanga maar helaas. Het probleem lijkt zo simpel, maar het lukt niet. Tja, dan Apple support. Bedankt!
Al een herstart gedaan?
Het zou toch niet moeilijk moeten zijn. Maak eerst eens het venster van Mail wat kleiner, zodat je niet aan de randen van je scherm zit te klooien. Dan de cursor voorzichtig ronde de rechterkant bewegen, waardoor je op een gegeven moment de de cursor pijl ziet veranderen in een ‘halve pijl’, zoiets als deze: <-|.
Dat is het moment om de muisknop in te drukken en de vensterrand naar links te bewegen.
Een paar keer geprobeerd hier, zonder probleem.@GoeieDag, zo simpel als je het omschrijft is het, maar doet het helaas niet. Dat is ook de reden van mijn vraag. Het preview venster komt niet te voorschijn. Krijg wel de ‘halve pijl’ te zien, maar er gebeurd niks.
GoeieDag op 22 oktober 2015Al een herstart gedaan?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.