8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    robbert120

Apple mail handtekening

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn mail op mijn MacBook Pro met OS X Yosemite 10.10.1. Ik wil graag een logo toevoegen aan mijn handtekening via HTML. Alleen krijg ik het niet voor elkaar om het logo te weergeven. Het enige wat ik zie is een blauw vierkantje met een vraagteken erin. Ik heb het logo online staan en de link in de html code verwerkt. Kan iemand mij hiermee helpen? Hieronder zie je mijn mail + code die ik heb gebruikt.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Godfather

Je bestand/afbeelding heeft geen extensie, het is enkel “8”. Misschien dat je dit nog even kan aanpassen?

Bijdrager
    robbert120

Dit is de link die tinypic voor je genereert dus dat zou moeten kloppen, maar ik heb het geprobeerd om het uit te sluiten en het heeft geen effect. Ik blijf hetzelfde zien in het opstellen van een email.

Bijdrager
    Brozz

Probeer hem is met deze URL: http://oi62.tinypic.com/2yv9udz.jpg

Bijdrager
    robbert120

Helaas, die link werkt ook niet..

Bijdrager
    Shmoo

Een img tag is self-closing er moet dus een / aan het einde van de tag.

+

Je gebruikt kromme ‘fancy’ quotes. Kijk eens naar de quotes bij body dat zijn rechte haakjes.

Sleutelbeheerder
    Night

Verder is het niet echt handig om tinypic te gebruiken Dat werk zelfs hier op het forum niet altijd. Beter kan je het plaatje op je eigen webruimte plaatsen (dat geeft iedere provider gratis, waarbij je je internet betrekt)

Oh, deze wel:-)

Een makkelijke tip:
    Maak een kaal .html bestand aan (dat kan zelfs al in TextEdit) waarin je de link naar het plaatje zet en desgewenst alle overige informatie en open dit in Safari. Selecteer dan hele beeld in Safari en plak het simpelweg in het handtekening-veld van Mail. Klaar is Kees.

Bijdrager
    robbert120

Bedankt voor alle reacties! De kromme quotes was het probleem. Alleen heb ik nog geen idee hoe ik kan veranderen dat ik rechte quotes typ ipv kromme? Heb het nu dmv kopiƫren/plakken gedaan maar heeft iemand een tip hoe ik mijn toetsenbord kan instellen op rechte quotes?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.