8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    coupje

Apple MacBook Pro \"Core i7\" 2.3 15\" Mid-2012 Specs

Hallo iedereen

Ik kan een Apple MacBook Pro “Core i7″ 2.3 15” Mid-2012 Specs demotoestel kopen.

Hij heeft sinds vorige zomer in een winkel gestaan als demo toestel. Ik zou 1500 euro moeten betalen maar krijg er wel 3 jaar garantie op. Is dit een goeie koop denken jullie. Voorral na alle perikelen met mijn Imac wil ik toch iets wat zeker zijn dat ik niet teveel betaal.

Wat denken jullie als experts ;-).

Grt
    Coupje

Bijdrager
    Haike

€1200,- Lijkt me reëler voor een machine die weliswaar misschien heel weinig gebruikt is maar wel bijna 2 jaar oud is..

Bijdrager
    coupje

Ook al krijg ik er drie jaar volledige garantie op? Indien het toestel tijdens die drie jaar stuk zou gaan en niet hersteld kon worden dan kreeg ik een nieuw toestel aangeboden. Ik twijfel enorm omdat ik er zelf niet veel van ken. Dus als jullie zeggen te duur dan doe ik het niet. Het is wel van een computerwinkel dat wel maar nogmaals mijn kennis is te weinig.

Bijdrager
    TheBigZ

Is het de standaarduitvoering of zitten er nog extra’s in? (Extra geheugen etc.)
    http://www.everymac.com/systems/apple/macbook_pro/specs/macbook-pro-core-i7-2.3-15-mid-2012-unibody-usb3-specs.html

Bijdrager
    coupje

Dit is de tekst die erbij stond maar mijn Engels is niet goed genoeg om alles te verstaan.

The MacBook Pro “Core i7” 2.3 15-Inch (Mid-2012/USB 3.0) features a 22 nm “Ivy Bridge” 2.3 GHz Intel “Core i7” processor (3615QM), with four independent processor “cores” on a single silicon chip, a 6 MB shared level 3 cache, 4 GB of 1600 MHz DDR3L SDRAM (PC3-12800) installed in pairs (two 2 GB modules), a 500 GB Serial ATA (5400 RPM) hard drive, an 8X DL “SuperDrive”, dual graphics processors — a NVIDIA GeForce GT 650M with 512 MB of dedicated GDDR5 memory and an “integrated” Intel HD Graphics 4000 graphics processor that shares system memory, as well as an integrated 720p FaceTime HD webcam.

The standard configuration of this model has an LED-backlit 15.4″ widescreen TFT active-matrix “glossy” display (1440×900 native resolution), but also was available via custom configuration with a “high-res” glossy or antiglare 1680×1050 display for an additional US$100.

Connectivity includes AirPort Extreme (802.11a/b/g/n), Bluetooth 4.0, Gigabit Ethernet, a Firewire “800” port, two USB 3.0 ports, a “Thunderbolt” port, separate audio in and out ports, and an SDXC card slot.

This model uses a “Unibody” aluminum case design — milled from a single piece of aluminum — and has a backlit keyboard, a “no button” glass “inertial” multi-touch trackpad, and a non-swappable battery design that provides an Apple estimated 7 hours of battery life.

Compared to its predecessor, this model essentially is identical externally with the exception of the aforementioned USB 3.0 ports. Internally, however, it has a faster processor, architecture, graphics, and RAM.

Bijdrager
    Haike
    coupje op 27 maart 2014

Ook al krijg ik er drie jaar volledige garantie op? Indien het toestel tijdens die drie jaar stuk zou gaan en niet hersteld kon worden dan kreeg ik een nieuw toestel aangeboden. Ik twijfel enorm omdat ik er zelf niet veel van ken. Dus als jullie zeggen te duur dan doe ik het niet. Het is wel van een computerwinkel dat wel maar nogmaals mijn kennis is te weinig.

Die drie jaar garantie is heel mooi Apple zelf geeft maar 1 jaar tenzij je ze op de wet wijst, die toch echt aangeeft dat het 2 jaar moet zijn. Te duur voor deze machine is een groot woord, maar ik zou wel proberen te handelen. Zeg dat je een serieus bod van 1350,- en je komt ergens bij 1425,- uit: dan hebben zij er iets afgedaan, en jij hebt een dijk van een machine, voor een aantrekkelijke prijs, die specificaties zijn verder wel in orde. Ik had ff die drie jaar garantie over het hoofd gezien…

Bijdrager
    coupje

Ok dan probeer ik dat. Als ze er echt niets willen vanaf doen zal ik nog een goeie MacBook hebben é. Het is te hopen toch :-).

Heel erg bedankt voor jullie feedback :-)

Grt
    Coupje

Bijdrager
    Haike
    coupje op 27 maart 2014

Ok dan probeer ik dat. Als ze er echt niets willen vanaf doen zal ik nog een goeie MacBook hebben é. Het is te hopen toch:-)

Zo is dat, het blijft een goede MBP!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.