28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    Porto

Apple logo pop/kussen/etc

Hoi lui ,

Nou heb ik voordat ik deze topic startte de zoekfunctie gebruikt, helaas niks gevonden. Vervolgens heb ik google en ebay meerdere dagen lasten gevallen met talloze zoekwoorden, maar tot op heden heb ik niks kunnen vinden wat een beetje lijkt op deze topictitel.

Om het even kort uit te leggen; iedereen heeft wel eens ‘souvenir’ zien hangen aan een achteruitkijkspiegel of een leuke ‘geek’-pop van pluche gezien op de achterbank. Nou ben ik haast gestoord als het gaat om Linux en Apple, vandaar ik zoek naar een apple-accessoire.

Om het verhaal eigenlijk kort te houden; aan mijn achteruitkijkspiegel hangt al een tux van 15cm, maar het zou zeer tof zijn als ik iets vond van Apple om op mijn hoedeplank neer te zetten. De meest voor de hand liggende optie is dan een pop, gezien die dingen drie dimensionaal zijn in tegenstelling tot een sticker/plakplaatje/etc.

Kortom; weet 1 van jullie of er iets bestaat als een kussen/pop/hoedeplank-achtig iets van het :apple: Logo?

Een sticker vind ik namelijk geen gezicht en zonde, gezien het steeds om tijdelijke auto’s gaat waar ik in zit.

Tnx in advance

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Alles behalve dobbelstenen voor aan je autospiegel. Dan heb ik ook wel interesse in wat spullen… :D

Bijdrager
    iMarc

Misschien vindt je hier iets…

Bijdrager
    Porto

Daar had ik al gekeken en die hebben helaas niks. Nou heb ik wel een apple logo-shaped kussen gevonden in diverse kleuren.

De vorm is exact hetzelfde, alleen zit het vol met lieveheersbeetsjes etc. Ik zou eens kunnen uitzoeken hoe je een gekleurde kussen naar spierwit krijgt.

En voor de mannen die niet verstand hebben van stof; spuitbus erover heen is niet het antwoord:P

Maar goed, de quest naar een 3d-shapped apple logo accessoire is nog niet afgelopen:P

Bijdrager
    Porto
    ”iJoost”

Ik heb speciaal voor jou even geGooglet:

http://www.computerhistory.org/collections/accession/102671102

En hier kun je ‘m kopen:

http://cgi.ebay.com/SUPER-BOWL-XIX-SUPERBOWL-19-SEAT-CUSHION-1984-49ers_W0QQitemZ200247983005QQcmdZViewItemQQimsxZ20080820?IMSfp=TL0808201713r38273

Tnx Joost, die had ik ook gevonden:)

Ik zat eigenlijk te denken aan z’n “kussen” :

Uiteraard is niet het apple logo, maar je snapt wat ik bedoel. Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat vierkante kussen mooi op mijn hoedeplank moet/kan krijgen :P[/img]

Bijdrager
    kleini
    ”Porto”

Daar had ik al gekeken en die hebben helaas niks. Nou heb ik wel een apple logo-shaped kussen gevonden in diverse kleuren.

De vorm is exact hetzelfde, alleen zit het vol met lieveheersbeetsjes etc. Ik zou eens kunnen uitzoeken hoe je een gekleurde kussen naar spierwit krijgt.

En voor de mannen die niet verstand hebben van stof; spuitbus erover heen is niet het antwoord:P

Maar goed, de quest naar een 3d-shapped apple logo accessoire is nog niet afgelopen:P

kan je hem niet in de was doen met zo van die blekingsproducten?

Bijdrager
    johnnysclub

Je kan het ook simpelweg zelf maken als je je een dagje verveelt :wink:
    De ‘moderne’ man… :D
    en dan koop je zo een papier dat je op dat stukje stof dan kan strijken ofzo…
    Of kunnen wij computerfreaks al niet meer naaien?

Moderator
    Night

Of ga langs de groenteboer. Alleen moet je ‘m wel om de zoveel tijd een keer verversen;)

:P

Bijdrager
    johnnysclub

in de prenium reseller bij ons doen ze da :D

Bijdrager
    RTM85

Misschien kan je ergens een opblaaspop van Steve vinden…? Met een achteringang bijvoorbeeld. Maar dat is dan meer voor op de achterbank dan op de hoedenplank.:D

*sorry* haha

Bijdrager
    Porto
    ”Boje”

Misschien kan je ergens een opblaaspop van Steve vinden…? Met een achteringang bijvoorbeeld. Maar dat is dan meer voor op de achterbank dan op de hoedenplank.:D

*sorry* haha

lol :mrgreen:

Ik ben al aan het uitzoeken wat bleekmiddel precies voor effect heeft op een rode appel met allemaal tekeningen erop. Het ding heeft namelijk de exacte vorm als wat apple gebruikt, alleen is het niet spierwit :-/

Bijdrager
    iJoost

Behalve dat de kleur verdwijnt gaat de stof er ook van kapot. Dat lijkt me niet de oplossing. Verven is misschien beter.

Bijdrager
    Stro

Download deze gratis en voor niks;

Bijdrager
    BloomPod

haha , deze is geweldig. Direct uit proberen !

Bijdrager
    Statenweg

Ik wacht op een Steve-pop die willekeurig de woorden “Boom!”, “Pretty cool, huh”, “Wouldn’t it be great”, “iPhone” en “iPod” uitspreekt als je erin knijpt.

Bijdrager
    iJoost

Insanely great!

Bijdrager
    twtp

Smack-a-Mac!

http://www.bearspicnic.org/smack-a-mac/index.html

Volgens mij voldoet dit aan al je wensen. Een 3D Mac en ook nog een soort van kussen. Ik weet niet waar je er 1-tje kan kopen, maar hier begint dan misschien een leuke zoektocht…

Succes!

Bijdrager
    Porto
    ”Stro”

LOL! Die ga ik gelijk fabriceren:D

— update —

Heb inmiddels foam gekocht en ben bezig om het log uit te snijden en lichtelijk te schuren tot een 3D-model. Daarna moet ik maar even uitzoeken hoe ik er een lapje stof om heen kan krijgen.

Houd jullie op de hoogte:)

Bijdrager
    Bor
    ”Stro”

Hebben!!! Ben hem subiet aan het neerladen.

Bijdrager
    kleini

ik heb em juist met simpel papier gemaakt…

Die armpjes zijn te groot om door de voorziene gaatjes te kunnen…

(of ben ik de enige met dat probleem?)

Bijdrager
    Yeti

kleini moet terug naar groep 1 of een groepscursus knippen en plakken:)

Bijdrager
    Yip
    ”kleini”

gewoon groter knippen
    zie je niks van…

Bijdrager
    kleini
    ”Kasperpiano”
    ”kleini”

gewoon groter knippen
    zie je niks van…

enk je nu echt dat ik dat niet gedaan heb?

Bijdrager
    Yip
    ”kleini”
    ”Kasperpiano”
    ”kleini”

gewoon groter knippen
    zie je niks van…

enk je nu echt dat ik dat niet gedaan heb?

zo ‘klonk’ dat wel.

ja had het over een ‘probleem’, dus ik help je.

:?

Bijdrager
    NTG

MMS is dit wat, alleen een beetje duur, 120.-
    http://www.applegoodies.net/

Bijdrager
    brandfles
    Bijdrager
    boriskiss

misschien kan je zelf een leuke kussen naaien?

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.