29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    apple-man

apple logo heeft een luguber verleden.

wisten jullie dat het apple logo een luguber verleden heeft. waarom dat leg ik nu hier uit iedereen kent Alan Turing wel. Dat is de uitvinder van de eerste computer. Maar om dat hij homo was heeft hij zo veel problemen gehad in zijn tijd. Dat hij op een gegeven moment het leven niet meer zag zitten en zelfmoord pleegde door een hap uit een met cyanide geïnjecteerde apple te nemen. Toe val of niet er is als je de verhalen op internet leest echt wel een verband te legen met het apple logo. Niet dat er wat mis is met het apple logo vind het een zeer fraai logo. Maar het is wel een beetje luguber. Cyanide is namelijk een zeer lelijk goedtje lijkt mij geen pretje om zo aan je einde te komen.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Volgens mij heeft Steve Jobs deze mythe zelf nog ontkracht.

Bijdrager
    TheBigZ

Verhaal klopt niks van. Als je wilt weten hoe het wél zit: http://creativebits.org/interview/interview_rob_janoff_designer_apple_logo

Bijdrager
    Brombeer

Over goedje met dt wil ik nog heen lezen. Maar een spatie in zelfmoord en toeval? Hoe krijg je zoiets uit je toetsenbord geswaffeld?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Niks pardon- hij was homo. Of moet dat nu weer heel PC, “…maar omdat hij het gezelschap van mannen prefereerde…”?:roll:

Bijdrager
    sedikit
    Brombeer op 12 juni 2016

Over goedje met dt wil ik nog heen lezen. Maar een spatie in zelfmoord en toeval? Hoe krijg je zoiets uit je toetsenbord geswaffeld?

Groot gelijk Brom beer, maar levens gevaarlijk! :-D :-D

Bijdrager
    KarelWillem

Ik meen me ook nog vaag een verhaal te herinneren over een naakte man en vrouw. En dat dan één van de twee een hap neemt uit een appel. Terwijl een of andere dictator dat toch echt verboden had. En dat het daarna helemaal verkeerd ging met die twee.

Toeval of niet. Er is, als je de verhalen op internet leest, echt wel een verband te legen met het Apple logo.

Bijdrager
    Shmoo

Tsss al die taalfouten ik kan het amper lezen.. ?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ
    wouter57 op 12 juni 2016

Natuurlijk was ie homo anders had zijn moeder het niet goed gedaan. Maar was die man misschien ook homoseksueel want dat is weer wat anders.

Pedant zijn is ook een kunst hé.

Bijdrager
    Koning Frank
    wouter57 op 12 juni 2016

Natuurlijk was ie homo anders had zijn moeder het niet goed gedaan. Maar was die man misschien ook homoseksueel want dat is weer wat anders.

Inactief
    Anoniem

Is al is aan bod geweest op OMT. Klik hier

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja mijn nederlands is slecht. Maar dit is toch echt iemand die stoned achter het toetsenboard heeft gezeten. wat een slecht stukje tekst van TS.

Moderator
    Poezenbeest
    Brombeer op 12 juni 2016

Hij deed het ècht zelf, die moord… Ik zie de fout niet hoor…

Bijdrager
    ikkezelluf

En dan met zekerheid durven te stellen dat het waar is……. Inderdaad, één zoekactie naar het logo levert meteen het ware verhaal op waar TheBigZ ook naar verwijst.

Eén taalvautje kun je nog wel over het hoofd zien maar ik tel er sowieso al 19 in het stukje proza van TS…….

Bijdrager
    Betatester

Meschien dislektie

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Moderator

Waarom worden dit soort Telegraaf sensatie verhalen niet gelijk getrashed???

Wat is de waarde voor een Mac gebruiker met een vraag/tip of andere nuttige Apple zaken!

Moderator zit weer in de bar? of vindt dit ook leuk???/

Bijdrager
    essiw
    JoopJoopJoop op 13 juni 2016

@Moderator

Waarom worden dit soort Telegraaf sensatie verhalen niet gelijk getrashed???

Wat is de waarde voor een Mac gebruiker met een vraag/tip of andere nuttige Apple zaken!

Moderator zit weer in de bar? of vindt dit ook leuk???/

Misschien omdat dit in de sectie Apple roddels staat? Niks mis mee (behalve misschien de spelling)… Overigens kan je dit ook gewoon vragen aan een moderator door ze een PM te sturen ipv het in een topic schrijven,

Bijdrager
    Brombeer
    Betatester op 13 juni 2016

Meschien dislektie

Dyslectici maken andere fouten. Dit is pure lamlendigheid. Net zoals ik die twee woordjes van jou niet ga verbeteren.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Heeft Wouter nou zijn reacties verwijdert?:lol:

Bijdrager
    Shmoo

Zal z’n vriend wel hebben gedaan.. ?

Bijdrager
    KarelWillem

JoopJoopJoopJoopJoop moest alleen even zijn vraagtekentoets testen zo te zien.

Joop, hij werkt!

Bijdrager
    gipsman

Oplossing komt eraan: binnenkort kan TS de post met Siri dicteren. ?

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk niet dat de TS nog ooit een topicje zal aanmaken op OMT. Dit topic pakte volgens mij niet hetzelfde uit zoals hij dat vooraf in gedachte had.

Bijdrager
    Mister Blobby

Onzin:

Steve Jobs, Walter Isaacson: p89-90

Bijdrager
    Betatester

Sorry ik heb ook dislektie

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@KarelWillem,

Klopt hij werkt ,kijk eens hier, !!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????

autorepeat werkt ook nog!!!!!!!!!!!

Bijdrager
    Betatester

Correctie dyslectie

Bijdrager
    Muziekfan

Goed verhaal! Ik heb toch altijd gedacht dat het logo te maken had met de verboden vrucht uit de tuin van Eden of anders wel Sneeuwwitje…

Bijdrager
    Indomarco

Ja, en die kleuren in het oude logo is de oorsprong van de huidige regenboogvlag voor de homoseksuele medemens. Jaa, je weet nooit wat Steve en Steve samen in die garage uitspookten. Het was uiteindelijk het hippietijdperk, vrije seksualiteit. En daarom ging The Woz bij Apple weg, hij had een vrouw ontmoet. Dat meneer Jobs nadat hij uit zijn eigen bedrijf was geknikkerd NExt ging ontwikkelen en toen en toen…tsja zo komen de praatjes in de wereld.

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.