7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ricvdl

Apple Leather Case

Beste lezer,

Ik heb een vraag over mijn Apple Leather Case(Black), voor iPhone 6. Ik ben gewend, om het hoesje van mijn telefoon regelmatig schoon te maken(desinfecteren). Ik heb geen smetvrees, maar vind het wel een fris idee. Omdat je met je handen toch van alles aanraakt(pin automaten, verkeerslichten etc.) en daarna je telefoon weer pakt.

Mijn vorige hoesjes van mijn iPhones waren van TPU en die dan ik met regelmaat af met een 100% Alcohol doekje. Weet iemand of dat schadelijk is voor de Leather case?

groet,

Ricardo

Bijdrager
    pruus

Leer=organisch=poreus. Dus ontsmetten zal geen probleem zijn, maar de kwaliteit wordt er wel minder op…..

Bijdrager
    Niels

Gewoon schoonmaken met een product dat geschikt is voor het schoonmaken van leer, zoals voor het schoonmaken als bankstellen of autostoelen.

Bijdrager
    Shmoo

Haha ik heb geen smetvrees… Weet je dat zeker?;)

* Shmoo likt de achterkant van zijn iPhone.

Bijdrager
    ricvdl

Oke bedankt voor de tips

Bijdrager
    Shmoo

Hoe is eigenlijk de kwaliteit van de leren iPhone covers van Apple. Ik heb wel interesse in zo’n diarreebruin ding.

☹️ stom gedoe met die hoesjes. Probleem is dat een iPhone 8 (glazen achterkant) veel te prijzig is om te laten repareren aangezien dan ook meteen de distributieriem vervangen dient te worden en de hele telefoon uit elkaar moet. Erg irritant allemaal, nu moet ik ook naar de kneuzenkermis van telefoonhoesjesgebruikers. Ik heb daar altijd boven gestaan omdat ik altijd een type iPhone had die ik makkelijk kon vervangen met een vergelijkbaar exemplaar, mocht deze ooit stukvallen of wat dan ook. Nu heb ik een telefoon ver boven mijn niveau, dat voelt gewoon niet prettig want elke keer als ik het ding oppak denk ik ….. voorzichtig doen, Shmoo. Glazen achterkant!

En ik ben er nog niet eens mee in bad geweest. ?

Inactief
    Anoniem

Of schoenpoets.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.