25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    brandonPro

Apple Laptops

Beste forumleden,

Ik verkoop nieuwe Apple MacBook Pro’s en Mac Pro’s voor een gereduceerde prijs!

MacBook Pro 13″ 2,4Ghz, 8GB Ram + Retina scherm
    MacBook Pro 13″ 2,6Ghz, 8GB Ram + Retina scherm

MacBook Pro 15″ 2,0Ghz, 8GB Ram + Retina Scherm
    MacBook Pro 15″ 2,6Ghz, 16GB Ram + Retina Scherm

MacPro 4-Core + Dual GPU
    MacPro 6-Core + Dual GPU

Of een van de bovenstaande Laptops of Desktops in andere configuraties graag erbij vermelden.

Voor mensen die geïnteresseerd zijn, kunnen die mij een PM sturen!

Bijdrager
    Haike

Lees ff de huisregels dan kom je erachter dat er op OMT niet gehandeld mag worden.

Bijdrager
    SunKeeper

Deze dus:

Het is maar gissen naar leeftijden of prijzen van de Macs. Wel een stuk handiger om dat er ook bij te vermelden.

Bijdrager
    Haike

Waar komen die 6 mac’s wel niet vandaan? is een mac niet genoeg? En het is je eerste post.. om nou zo te beginnen..

Bijdrager
    fred44nl

ik hou m’n neus even dicht, want volgens mij riekt het hier plotseling ergens naar.

Bijdrager
    1984

volgens mij riekt het hier plotseling ergens naar.

Bijdrager
    Haike

*zoekt naar ketting met slot*

Bijdrager
    brandonPro

Het zit zo, ik moet veel reizen voor het bedrijf waar ik voor werk.
    Als mensen een macbook willen kopen en niet de volle hap voor willen betalen kunnen ze bij mij terecht voor paar honderd euros minder een nieuwe macbook bestellen.

Bijdrager
    Bamboe81

Maar hoe krijg je dan het verschil van paar honderd voor elkaar? Zo veel verschil zit er internationaal toch niet tussen de prijzen?

Bijdrager
    brandonPro

paar honderd is 200 tot 300 euro goedkoper. zolang ik geen verlies maak is het voor mij OK. meer de mensen die een MAC willen kopen een handje helpen…

Bijdrager
    Koetjesreep

Wat een goede mensen zijn er nog op deze wereld!

Bijdrager
    Tinoh

Voor mij een MacBook Pro 13″ 2,6Ghz, 16 GB Ram + Retina scherm.
    Zal wel betalen op voorhand .:)

Bijdrager
    brandonPro

Voor mij een MacBook Pro 13″ 2,6Ghz, 16 GB Ram + Retina scherm.
    Zal wel betalen op voorhand .:)

wil je mij een PM sturen Tinoh?

Bijdrager
    Haike

Het zit zo, ik moet veel reizen voor het bedrijf waar ik voor werk.
    Als mensen een macbook willen kopen en niet de volle hap voor willen betalen kunnen ze bij mij terecht voor paar honderd euros minder een nieuwe macbook bestellen.

Aha! Dat verandert de zaak drastisch er vanuit gaande dat je oprecht bent, en mensen die vooruitbetalen ook echt de juiste waar voor hun geld levert.

Bijdrager
    brandonPro

Het hoeft niet perse, maar ik wil natuurlijk ook de garantie dat als ik terug ben in NL dat je de laptop nog steeds wil hebben.
    En natuurlijk kan ik vanuit mijn kant ook garanties geven.

Bijdrager
    brandonPro

maar al om al, als mensen echt geïnteresseerd zijn kunnen ze me een PM sturen, vanuit daar kan ik weer me whatsapp geven om het hele process te doorlopen.:nerd:

Bijdrager
    MrBelloNLD

Lid sinds 9 uur…

Bijdrager
    KarelWillem

Bij de douane: ‘Goedemorgen, heeft u wat aan te geven?’ ‘Nee hoor, behalve drie iMacs en twee MacBooks’.

Bijdrager
    Nic

Grijze import, een logisch gevolg van de fictieve dollar/euro-wisselkoers die Apple aanhoudt en de immer hoger wordende belastingen in Nederland.
    Als de overheid niet meer voor Nederlanders is, waarom zouden Nederlanders dan nog voor de overheid zijn?

Bijdrager
    brandonPro

en aangezien Apple wereldwijde garantie bied voor de MacBooks, waarom niet eentje kopen die paar honderd euro’s goedkoper is. win-win situatie

Bijdrager
    KarelWillem

Grijze import, een logisch gevolg van de fictieve dollar/euro-wisselkoers…

Waarmee je bedoelt dat je zo door de douane wandelt met je nieuwe spullen?

Bijdrager
    brandonPro

1 a 2 laptops is geen probleem

Bijdrager
    brandonPro

en aangezien ik altijd een kleine trolley heb, word dat zelden gecontroleerd

Bijdrager
    Haike

en aangezien Apple wereldwijde garantie bied voor de MacBooks, waarom niet eentje kopen die paar honderd euro’s goedkoper is. win-win situatie

Maar in Thailand verkopen ze ze wel met een Thais toetsenbord weliswaar QWERTY maar toch…

Bijdrager
    brandonPro

Er vanuit gaande dat ik wel een redelijk hoge kennis heb van computers maak ik zulke foutjes niet, maar goed!

Over 2 weken ga ik weer op reis als mensen willen ik kan er 2 à 3 meenemen!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.