-
Q:
Apple Laptops
Beste forumleden,
Ik verkoop nieuwe Apple MacBook Pro’s en Mac Pro’s voor een gereduceerde prijs!
MacBook Pro 13″ 2,4Ghz, 8GB Ram + Retina scherm
MacBook Pro 13″ 2,6Ghz, 8GB Ram + Retina schermMacBook Pro 15″ 2,0Ghz, 8GB Ram + Retina Scherm
MacBook Pro 15″ 2,6Ghz, 16GB Ram + Retina SchermMacPro 4-Core + Dual GPU
MacPro 6-Core + Dual GPUOf een van de bovenstaande Laptops of Desktops in andere configuraties graag erbij vermelden.
Voor mensen die geïnteresseerd zijn, kunnen die mij een PM sturen!
Tinoh op 27 oktober 2013Voor mij een MacBook Pro 13″ 2,6Ghz, 16 GB Ram + Retina scherm.
Zal wel betalen op voorhand .wil je mij een PM sturen Tinoh?
brandonPro op 27 oktober 2013Het zit zo, ik moet veel reizen voor het bedrijf waar ik voor werk.
Als mensen een macbook willen kopen en niet de volle hap voor willen betalen kunnen ze bij mij terecht voor paar honderd euros minder een nieuwe macbook bestellen.Aha! Dat verandert de zaak drastisch er vanuit gaande dat je oprecht bent, en mensen die vooruitbetalen ook echt de juiste waar voor hun geld levert.
Nic op 28 oktober 2013Grijze import, een logisch gevolg van de fictieve dollar/euro-wisselkoers…
Waarmee je bedoelt dat je zo door de douane wandelt met je nieuwe spullen?
brandonPro op 28 oktober 2013en aangezien Apple wereldwijde garantie bied voor de MacBooks, waarom niet eentje kopen die paar honderd euro’s goedkoper is. win-win situatie
Maar in Thailand verkopen ze ze wel met een Thais toetsenbord weliswaar QWERTY maar toch…
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.