9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Lauraine

“Apple-lamp” macbook kapot….

Hi,

Het “appel lampje” op mijn Macbook 13″ doet het niet meer. Volgens mij zijn alle instellingen goed en kan het dus niet aan een verkeerde instelling liggen (denk ik…). Hoe heet dit lampje officieel?
    Komt dit probleem vaker voor en hoe kan het opgelost worden?

Thanx alvast.

Lauraine

Inactief
    Anoniem

Op een MacBook zit geen lampje meer achter de Apple op de klep:D

Bijdrager
    N-Freak

bedoel je het verlichte Apple logo aan de achterkant van je scherm?

Zo ja, dan zou je je scherm helemaal niet meer verlicht zijn, want het logo krijgt zijn verlichting door de verlichting van je scherm.

Graag wat meer informatie.

Bijdrager
    Lauraine

Het scherm is heel donker (net als wanneer hij bijna op sluimer springt). Er komt geen licht meer van het scherm af en het apple’tje aan de achterkant is ook niet meer verlicht. Herstarten maakt geen verschil.
    Sorry als ik het krom uitleg hoor!

Thanx,

Lauraine

Inactief
    Anoniem

Er zit dus toch een lampje in die Apple.

Ik denk dat je naar een Reseller moet. Het lijkt me een hardware probleem.

Bijdrager
    Lauraine

Heeeeeee!!!

Heb een beetje zitten schuiven met het ‘Brightness’ schuifje in het displays menu en ineens sprong het licht weer aan! Oh gelukkig maar!

Bedankt voor het meedenken!

Lauraine

Bijdrager
    mvdenberg

Gelukkig maar! In het ergste geval was je backlight(?) kapot, en was je je mac een tijdje kwijt geweest.

Bijdrager
    themacs

Inderdaad, heb het hier ook een bekeken op men MacBook: het appletje licht gewoon op naarmate de helderheid instelling van je scherm. Op de laagste stand is het toch nog een beetje verlicht, enkel in het pikkedonker zichtbaar. Het appeltje heeft volgens mij geen apart lampje.

Bijdrager
    N-Freak

Als je de fn toets ingedrukt houdt en dan op f2 drukt gaat de helderheid ook omhoog (f1 omlaag).

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.