9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    buxx

Apple kon de telcos wel eens buiten spel zetten

Ik ben onlangs even los gegaan met wat fantasie, wat denken jullie ervan? Is het iets voor Apple om ich lo te maken van de telco’s? Of in ieder geval het wat onder druk te zetten?

blog.brilliantbastards.nl/post/hoe-apple-de-telcos-buiten-spel-kan-gaan-zetten

Bijdrager
    Rickje

Even snel doorgekeken/gelezen. Erg leuk, zullen nog wel wat haken en ogen aan zitten, maar idealistisch zou zoiets wel kunnen.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Misschien moet Apple dat maar doen..

Ik heb een Simyo (KPN) abbo, vandaag nog geinformeerd naar een nanosim, na 45 minuten wachten aan de telefoon, “weet ik niet…” zal het navragen…. dan reactie weten we niet!!!!!.
    Per e-mail eerder gevraagd, tot 3 maal toe, geen reactie… vervolgens gevraagd per e-mail waarom ik geen antwoord kreeg, reactie “e-mails zullen wel niet zijn aangekomen” (terwijl er steeds ontvangst e-mail terugkwamen), opgelost stond er ook nog bij…

Bijdrager
    ocramarco

Beetje naïef om te denken dat alles beter zou zijn als Apple het overneemt. Het wordt er echt niet beter van hoor.

Wel eentje die alleen Apple gebruikers kunnen gebruiken, maar ook vooral een om de gevestigde wereld even goed op te schudden en om gewoon weer een markt te ‘disrupten’.

Even daarvoor heb je het over beperkingen. Dit vind ik pas een (geheel onnodige) beperking.

Bijdrager
    tarun
    Bijdrager
    NI3LS
    JoopJoopJoop op 11 september 2012

Misschien moet Apple dat maar doen..

Ik heb een Simyo (KPN) abbo, vandaag nog geinformeerd naar een nanosim, na 45 minuten wachten aan de telefoon, “weet ik niet…” zal het navragen…. dan reactie weten we niet!!!!!.

Per e-mail eerder gevraagd, tot 3 maal toe, geen reactie… vervolgens gevraagd per e-mail waarom ik geen antwoord kreeg, reactie “e-mails zullen wel niet zijn aangekomen” (terwijl er steeds ontvangst e-mail terugkwamen), opgelost stond er ook nog bij…

Zojuist Simyo Webcare via Twitter gesproken en ze krijgen ze zeer snel binnen. Ik snap dus niet waar je deze informatie vandaan haalt.

Bijdrager
    buxx

Tarun: Je hebt gelijk, door het issen van de http:// plakt ie het netjes achter de bestaande url, vreemde gewoonte van software als deze. Maar kan het ook niet meer aanpassen =[

Ocramarco: Tuurlijk wordt het niet beter, ik denk ook niet dat het gaat gebeuren, maar het zou wel tof zijn.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@NI3LS lees mijn bericht eerst voor je reageert…

daar staat precies waar deze informatie vandaan komt,

nog erger voor je, het hele bericht gaat over het contact met SIMYO…

Bijdrager
    TypeWriter

Ik zie meer in initiatieven zoals FON (zie: corp.fon.com): een betaalmodel voor publiek toegankelijk Wifi.

Maar het is lastig, FON bestaat al jaren en zolang iedereen een ‘gratis’ wifi AP bij zijn kabel of ADSL aansluiting geleverd krijgt dat GEEN FON ondersteunt, wordt het niks en blijven we voor gratis Wifi van de overheid afhankelijk. Ik zie niet hoe Apple met BlueTooth 4 ineens een alternatief kan gaan bieden. Iedereen een wireless hub? Iemand moet toch ergens voor betalen? En ook moet je connecten met internet. Je gaat niet met iemand chatten of bellen die 10 meter verderop staat.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.