30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 41)
  • Q:

Bijdrager
    Frenco

Apple kleding

Wie weet waar ik apple kleding (t-shirt/polo’s enz)
    voor een redelijke prijs kan krijgen????

de dingen die ik op internet vind zijn over het algemeen schreeuwend duur!

Ik vind al jaren dat apple hier meer mee zou moeten doen het is toch prachtige reclame??
    ik snap echt niet dat apple bv niet gewoon t-shirts verkoopt in hun stores???
    vind ik echt raar….

Frenco

Bijdrager
    djdnl

Prachtige reclame? Ik vind het een beetje raar om met kleren te lopen met een apple logo erop. Zo van ‘” I love apple”.

Maar als je bij zo’n web t-shirt shop gaat, en daar je apple logo upload, heb je ook apple kleding :D .

Bijdrager
    Frenco

raar???? ben je wel een echte fan dan???? (dat vraag ik me dan af…)
    op alle kleding zitten toch logo’s, en laat het dan maar een apple logo zijn!!!!:D

Bijdrager
    djdnl

Dat mag je jezelf natuurlijk afvragen. En ja op alle kleding zit een naam, en of een merk. Maar dat ik geen fan ben omdat ik niet met een apple shirt loop?

Apple is toch geen voetbal club?

Bijdrager
    Frenco

hahaha nee gelukkig niet een voetbal club!
    en ik bedoel ook geen teksten op de kleding of schreeuwerige uitstraling…
    gewoon mooi klein en subtiel het apple logo
    (in de trant zo als nike het doet)

en je hebt gelijk, fan kan je ook zijn zonder kleding natuurlijk, mijn fout sorry djdnl!

maar ik vind het mooi als het zoals hierboven beschreven stijlvol en subtiel is.

Frenco

Bijdrager
    mavje

Hier: http://missingbite.com/MS.html geen kleding, wel andere goodies…

Bijdrager
    djdnl

Maar ik heb wel gezocht voor je natuurlijk. Alleen een opmerking plaatsen is ook zo makkelijk he :evil: :D

http://missingbite.com/
    http://www.redlightrunner.com/
    http://www.nyapplecountry.com/coolstuff.htm

Bijdrager
    Frenco

Thanx!! djdnl & mavje!! zal het eens even bekijken.

Bijdrager
    djdnl
    ”Frenco”

hahaha nee gelukkig niet een voetbal club!
    en ik bedoel ook geen teksten op de kleding of schreeuwerige uitstraling…
    gewoon mooi klein en subtiel het apple logo
    (in de trant zo als nike het doet)

en je hebt gelijk, fan kan je ook zijn zonder kleding natuurlijk, mijn fout sorry djdnl!

maar ik vind het mooi als het zoals hierboven beschreven stijlvol en subtiel is.

Frenco

Haha, ik snap je wel hoor! Groot gelijk hoor, maar nike doet niet hetzelfde hoor, als nike hetzelfde zou doen, dan zou je een mighty mouse air max kunnen kopen

Bijdrager
    hackie

als je dat soort dingen koopt… ben je net zo’n fanboy….. ik zie het nut er niet van in. ik vind dat apple prima producten heeft maar om nou een logo van een apple op een shirt te laten drukken :sealed:

Bijdrager
    AppelJuice

Moet je maar voor Apple gaan werken :D

Bijdrager
    Frenco

hahaha:D ja als dat zou kunnen!! maar ben nu ook erg tevreden met mijn huidige baan,
    is te leuk om te ontwerpen!!

Bijdrager
    noxius

Is dit niks voor je?

Of ben je ook weer niet zooooooo’n fan?

:P

Bijdrager
    Frenco

dat gaat me dan net weer even te ver……:o

Bijdrager
    maxunamax

ik heb ooit iemand ontmoet die bij de smidmaker échte apple-oor-bellen liet maken.
    (tot die tijd had hij op beide oorlellen een tattoo gezet van het apple-logo)

…geen geintje!

:) m.

Bijdrager
    Frenco

ja dat is…… eh apart?:o

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Wat is het nut als je in Apple kleding loopt?

Ik geef toe dat het een mooi merk is met veel emotie. Apple producten hebben zelfs een specifieke geur (als het nieuw is).

Maar ik raad het sterk af om in Apple kleding te lopen. Computers en kleding zijn twee totaal verschillende dingen. Men kan het opvatten als patsen of “daar heb je ‘m weer met z’n Apple”.

Bijdrager
    Frenco

ja en?? je staat ergens voor of niet vind ik! je mag toch uitstralen waar je voor staat?

en als jij iemand met een ander merk op ziet lopen denk jij dan elke keer
    o daar heb je hem weer met zijn….. lijkt me vermoeiend….. :innocent:

Bijdrager
    janvanes

Sites zoals Redlightrunner e.d. zijn al genoemd – en berekenen vaak woekerprijzen.

Ik raad je aan het via eBay te proberen. Veel van wat je daar vindt is “niet geheel legaal” (m.a.w. Apple heeft daar geen toestemming voor gegeven) maar de prijzen zijn meestal best redelijk. De kwaliteit varieert, de vormgeving is ook niet altijd even smaakvol – maar er zitten ook hele aardige dingen bij.
    Op eBay vindt je natuurlijk ook “echte” Apple-spullen, zoals de T-shirts die bij de opening van een Apple-store worden uitgedeeld aan de eerste bezoekers, en dergelijke. De verzendkosten kunnen tegenvallen…

Bijdrager
    djdnl
    ”Frenco”

ja en?? je staat ergens voor of niet vind ik! je mag toch uitstralen waar je voor staat?

Je mag overal voor uitstralen, jou feest!

Het blijft uiteindelijk een ´tool´. Maar ik begrijp je bezieldheid wel.
    Ebay heeft inderdaad betere items!

Bijdrager
    MacSullivan
    ”noxius”

Is dit niks voor je?

Of ben je ook weer niet zooooooo’n fan?

:P

Jammer dat ie er geen ‘Computers Inc.’ bij heeft laten zetten… :evil:

Bijdrager
    All-Father

Nu je het er toch over hebt:

Ik heb hier nog een polo shirt liggen met apple logo, ooit besteld bij themissingbite maar na levering kwam ik erachter dat de maat xl in de vs vergelijkbaar is met xxxl in nederland dus heb hem nooit gedragen.

Dus als breeduitgevallen mensen geinterreseerd zijn in een poloshirt met apple logo, bied ik jouw die te koop aan

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”Frenco”

Dan doe je het toch!
    Je zult alleen een beetje voor schut staan.

Bijdrager
    Frenco
    ”Marie

Nu je het er toch over hebt:

Ik heb hier nog een polo shirt liggen met apple logo, ooit besteld bij themissingbite maar na levering kwam ik erachter dat de maat xl in de vs vergelijkbaar is met xxxl in nederland dus heb hem nooit gedragen.

Dus als breeduitgevallen mensen geinterreseerd zijn in een poloshirt met apple logo, bied ik jouw die te koop aan

bedankt voor je aanbod! Maar jammer genoeg ben ik ook niet zo groot uitgevallen…..:(

Bijdrager
    Kyokushinkai
    ”noxius”

Is dit niks voor je?

Ik moest gelijk denken aan deze

Bijdrager
    edward00

Mja soms vind ik het wel erg ver gaan, deze kerst was ik op vakantie in mexico, en daar waren gewoon mensen die tijdens kerst (!) een apple shirt droegen. (Maybe werkte die gast bij Apple aangezien er op stond” Introducing iLife ’04 en Garageband” oid.

Bijdrager
    Frenco

ja, het kan inderdaad te ver gaan maar zoals ik al eerder aangaf ik hou van subtiel en stijlvol geen spreuken van introducing….bla bla bla

gewoon een zwart shirt met een mooi klein subtiel wit appeltje bijvoorbeeld!

Bijdrager
    Tjeerd

Ik vind apple kleding een beetje ehm.. nerdie :P, of je moet in zo’n store werken natuurlijk. Maar dan ben je verplicht het te dragen.

Zelf vind ik apple een mooi merk, ze maken mooie spullen.. maar om er nou kleding van te dragen:?

ps : je moet hier niet gaan klagen als je op straat wordt nageroepen, dat is dan waarschijnlijk het risico dat vast zit aan het dragen van apple kleding

Bijdrager
    hackie

apple is een mooi merk maar ik ben geen wandelende reclamezuil :P

vind merken op kleren sowieso irritant staan… staat er keigroot nike of puma of wat dan ook in beeld… zelfde als met apple: de producten zijn goed maar ik hoef het logo niet te dragen. Gelukkig maken ze ook kleding met het merkje subtiel en klein:)

Bijdrager
    AdriaanB

ik heb wel eens een apple petje van apple gekregen

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.