7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    renssies

Keynote Viewing party in Rotterdam

Sommige van ons kunnen zich nog wel de OMT Keynote Parties herinneren. Samen eten, drinken en de keynote bekijken met een voor en nabeshouwing. Ondertussen is de laatste keynote party al weer een flinke tijd geleden helaas.

Daardoor kwamen een collega en ik op het idee om het weer eens te gaan proberen met een Keynote party. Samen met de hulp van onze werkgever Awkward en Dept agency in Rotterdam hebben we een eerste keynote party opgezet voor de iPhone keynote van 12 september. Als het een success wordt gaat dit zeker vaker plaatsvinden, misschien keert de voor en na beschouwing dan ook weer terug.

Eten en drinken is inbegrepen en het vind plaats by dept agency in Rotterdam. Dept zit op een ideale locatie naast Rotterdam Centraal.

Om alles te bekostigen vragen we wel een ticket prijs van €9,-. https://www.eventbrite.com/e/apple-keynote-viewing-party-tickets-48907965040

(Dit bericht ids op persoonlijke titel geplaatst, niet als “sleutelberheerder” van OMT)

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat is een OMT sleutelbeheerder?

Bijdrager
    Shmoo

Iemand die met alle wachtwoorden van de OMT-servers aan zijn broek rondloopt. Als @Night en @Raymon willen inloggen moeten ze aan hem het wachtwoord vragen.

Bijdrager
    flierefluiter

Leuk initiatief!

Kan helaas niet aansluiten.

Bijdrager
    Q-collective

Leuk idee ja:)

Helaas is Rotjeknor niet om de hoek voor mij en zal ik het ook moeten stellen met een view vanaf de bank thuis (wel met lekkernijen natuurlijk;) ).

Bijdrager
    koen

Kunnen jullie gelijk aan @renssies vragen hoe het staat met de ontwikkeling van de OMT app.

En verder is het natuurlijk geen keynote, maar iPhone Media Event Viewing Party bekt dan weer niet zo lekker.

Veel plezier!

Bijdrager
    ernst.

Goed, het is alweer een tijdje achter de rug en hoe is dit viewing gebeuren gegaan? Zijn er digitale indrukken gemaakt en zo “ja” waar kan je die zien?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.