5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

apple keyboard shortcuts and alu azerty keyboard

Goeie middag,

Kan er mij iemand een verklaring geven en misschien een oplossing voor het gegeven dat de shortcuts ( bv om van cd op te starten) niet werken met een alu azerty keyboard van Apple? Het staat ingesteld op Belgian?

Bedankt
    Johny

Bijdrager
    Ian83

Dat heeft er naar mijn weten niets mee te maken. Zou je ons kunnen vertellen om welk model computer het gaan, welke besturingssysteem enz?:) Ik vermoed desondanks dat je een Mac Mini hebt van voor de tijd van de alu toetsenborden, heb ik gelijk?

Bijdrager
    Johnyw

Neen, een nieuwe Imac !

En sorry hoor, het heeft er volgens mij alles mee te maken, want het is me met die Aluminium Azerty Keyboards nog NOOIT gelukt, en tot nu toe heb ik er nog nooit een verklaring voor gekregen.
    Bij Apple weten ze ook van niets !!!

Bijdrager
    Ian83

Nou, ik wist niet dat je boos werd; ik probeer je alleen maar in een goede richting te begeleiden.
    Ik heb nog niet eerder van dit specifieke probleem gehoord. Heb het al met een ander toetsenbord geprobeerd, of hetzelfde toetsenbord aan een andere computer gehangen?

Bijdrager
    Johnyw

Ik ben helemaal niet boos, maar to the point. En ik heb inderdaad reeds alles geprobeerd .

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.