5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    vriezea

Apple Keyboard bestellen

Hallo,

Ik wil graag mijn Windows toetsenbord vervangen voor een Apple variant. Het liefst draadloos, maar ik wil wel een nummeriek gedeelte er bij. Nu heb ik de Logitech Di Novo Laptop Edition.
    Nu vraag ik mij af moet ik nu een NL of een US edition bestellen. Ik wil de @ gewoon blijven gebruiken met Shift+2.

Apple Keyboard (white) – Nederlands spacer.gif spacer.gif MB110N/A

Dat is het artikelnummer voor eentje met draad, maar de bleutooth varianten hebben volgens het plaatje geen nummeriek gedeelte.

Zijn er ook kits, dus keyboard en muis?

Wie kan mij even uit de brand helpen, en waar het beste bestellen??

Bijdrager
    NextSelection

http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard_mice_combos/devices/158&cl=nl,nl

Ik zelf ben de bezitter van het bovengenoemde setje, en ik ben er tevreden over.

Toch heb ik 1 puntje wat ik wel een nadeel vind en dat is wanneer je je apple aan hebt staan en
    je haalt de usb stick eruit en doet hem er weer in dat dan de extrafuncties voor bv. itunes het niet meer doen en ook de volume besturing van je muis doet het dan ook niet meer, dan zul je je apple geheel opnieuw op moeten starten wil je deze functies weer hebben.

Verder ben ik wel tevreden over het geheel en de batterij gaat bij mij ook zeer lang mee, zo’n 5/6 maanden, bij mij, afhankelijk van hoeveelheid gebruik.

Sleutelbeheerder
    Night

‘T is wel ’n mooie:)

Bijdrager
    vriezea

Maar hoe zit het nu met de toetsenbord indeling? Moet ik nu NL of US hebben als ik de @ op de 2 wil hebben?

Bijdrager
    Drexciyan

maakt niet uit. bij allebei zit het @ teken op de “2”. bij de NL versie staat ook het € teken op de “2” afgedrukt, en dat is bij de US en English Int’l niet het geval, maar het werkt wel gewoon.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.