17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    roosenton2

APPLE iPad Pro 9.7 WiFi 128GB Silver

mijn vrouw heeft haar “oude” ipad voor de tweede keer laten vallen en er moet nu een nieuwe komen……Mijn oog is gevallen op bovenstaande.Iemand hiermee ervaring?Of wat is binnen Apple een goed alternatief?
    Waar ze hem voor gebruikt is (veel) surfen maar met het oog op de toekomst denk ik dat je maar beter gelijk een zwaardere versie kan kopen.

Moet er nog vaak aan denken…..Toen ik in 1988 een PC voor mijn tandarts programma nodig had ,had ik al dezelfde instelling .beter wat zwaardere uitvoering als zo’n marginaal ding….Het werd er een met een HD van 211MB :-):-):-)………en nog kreeg ik commentaar van “die krijg je nooit vol….”:-):-)

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door  roosenton2.

Bijdrager
    penseel

Deze heb ik ook in het bezit alleen goud kleur werkt goed, maar als je vrouw deze ook weer laat vallen? Zonde zonde of goed inpakken.

Bijdrager
    TheBigZ

Koop er meteen een hoogpolig tapijtje bij!:-D

Bijdrager
    jeroengreitemann

Is een iPad Pro niet wat overdreven voor alleen surfen? Zelfs met het ook op de toekomst?

Zal toch eens een Air 2 overwegen, scheelt aanzienlijk.

Bijdrager
    jeroengreitemann

ºook moet natuurlijk oog moeten zijn.

Bijdrager
    syltheboy

Zelf heb ik ook een iPad Air 2 en deze voldoet prima om mee te internetten. Verder luister ik er muziek op en speel ik een aantal spellen. Ook kijk ik online filmpjes (YouTube, Vevo, Vimeo). Soms kijk ik er ook televisie op. Persoonlijk vind ik hem snel genoeg, zeker als ik hem vergelijk met de iPad 3 die ik eerst had.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door  syltheboy.

Bijdrager
    guus

Ik heb ook de fout gemaakt om een “pro” te kopen, met name om foto’s te beheren.
    Een Pro is de naam niet waard. enkel de prijs is veel te hoog.

Bijdrager
    roosenton2

denk dat het de air 2 gaat worden maar dan met of zonder 4G? Wat is het grote voordeel???

Bijdrager
    Shmoo

4G is (makkelijker) buitenshuis te gebruiken met een simkaartje van je provider. Zonder 4G heeft die functie niet en is vooral gebaseerd op WiFi verbindingen dus meestal binnenshuis. Al kun je met dat WiFi model natuurlijk ook verbinding maken met je iPhone en dan buitenshuis het internet op mocht zoiets zich ooit een keertje voordoen.,

Moderator
    Mac Daddy

Met een 4G model betekent dat dus ook dat je een extra simkaart erin moet stoppen. Bij sommige (of misschien we alle) providers kan je die zo krijgen bij een bestaand abonnement. Maar dan moet je je wel bedenken dat de data die je bij je abonnement krijgt ook door de iPad wordt gebruikt op momementen dat je geen wifi ter beschikking hebt.

Heb je het nodig, is de belangrijkste vraag. Ligt de iPad alleen maar thuis? Dan niet. Neem je hem af en toe mee onderweg? Dan zou het handig kunnen zijn, maar er zijn veel plekken waar je ook op WiFi kan. Neem je hem veel mee en is een online verbinding bijna altijd nodig? Dan sowieso doen.

Bijdrager
    GastonM

Wat mensen vaak vergeten als ze een verouderd model kopen is dat je dit model in de toekomst sneller moet gaan vervangen. Het krijgt minder lang software updates en zal sneller trager gaan worden. Bedenk dus of je het waard vindt om 200 euro meer te betalen voor een model dat ca 1 of 2 jaar langer zal meegaan dan de iPad Air 2.

Bijdrager
    SvS

Ik vind iPad Pro momenteel een beetje overpriced. (alles bij Apple eigenlijk)
    Aan Air 2 heb je al een goeie, zeker als je bedenkt dat het prijsverschil al €250 bedraagt.

“Een Pro is de naam niet waard. enkel de prijs is veel te hoog.”
    Hier ben ik het helemaal mee eens.

Bijdrager
    SvS
    GastonM op 08 november 2016

Wat mensen vaak vergeten als ze een verouderd model kopen is dat je dit model in de toekomst sneller moet gaan vervangen. Het krijgt minder lang software updates en zal sneller trager gaan worden. Bedenk dus of je het waard vindt om 200 euro meer te betalen voor een model dat ca 1 of 2 jaar langer zal meegaan dan de iPad Air 2.

Klopt, daarom volgende tip:
    Een evt grote update naar volgende iOS versie (dus iOS 11 of 12) zou men eventueel voortaan links kunnen laten liggen, om het niet trager te laten worden.

Bijdrager
    GoeieDag

Er worden ook apparaten ‘sneller’ (beter) van een iOS of macOS update hoor.

Bijdrager
    SvS
    GoeieDag op 08 november 2016

Er worden ook apparaten ‘sneller’ (beter) van een iOS of macOS update hoor.

Klopt, maar iPhone 4s en iPad 3 zijn trager geworden door iOS9.
    Toch jammer dat we het niet terug kunnen brengen naar iOS7.

Moderator
    Mac Daddy

iPad 4 heeft er ook een beetje moeite mee, kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen. Maar daar gaat dit topic niet over.

Ik denk dat de topicstarter prima uit de voeten kan met een iPad Air 2 en gaat ook nog wel wat jaartjes mee.

Bijdrager
    roosenton2

zo..het is de iphone 6S ,128 Gb en de ipad air 2 128 GB geworden……….we kregen er een parachuutje bij zodat ze ze niet kan laten vallen!!!!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.