13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    marvin

Apple in ear silicone oordopjes

Goeiemorgen,

Ik heb zo’n Apple in ear set waarvan ik nu zo’n silicone oordop van kwijt ben.
    Heeft iemand enig idee of je zo’n setje los kunt aanschaffen?

Alvast bedankt.

Gr.

Marf

Bijdrager
    stavos

Of gewoon de dopjes die je niet gebruikt ruilen met iemand voor hetgeen wat je wel nodig hebt. Neem aan dat je namelijk niet alle maten gebruikt..

Bijdrager
    marvin

Dat zou ook tot één van de optie kunnen behoren, bedankt iig voor het meedenken:sarcastic:

Bijdrager
    stavos

Het is een veel gebruikte optie op het internet. Mede volgens mij omdat ze los dus niet verkrijgbaar zijn. Dus vermeld her en der eens welke maat je gebruikt (en welke je dus automatisch over hebt).

Bijdrager
    KingAchille

Hier zijn er te koop!

Bijdrager
    marvin

@ KingAchille, bedankt voor de link, hier kan ik wat mee. Voor € 11,- heb ik weer een setje in huis:lol:

Bijdrager
    stavos

Nice KingAchille!
    *doet snel Bookmarken*

Bijdrager
    youp

komt er een beetje mooi geluid uit de oortjes?

Bijdrager
    marvin

Ik ben zelf erg te vrede over het geluid maar goed ieder heeft zo zijn eigen smaak.
    De één wil veel bass en de andere meer hoge tonen. Zelf vind ik dat het geluid goed in balans is en opzich zou er net even iets meer bass in mogen maar dat ik geen rede om deze set niet te kopen. :sarcastic:

Bijdrager
    divebastard

Heb deze nu ook al enige tijd, maar blijven niet echt lekker zitten helaas

Bijdrager
    JaNiintendo

Hoe doe je zulke dingen in? Ik vind het eigenlijk eng om ze ‘in’ te doen! (Dat geldt voor alle in-ears dan heh :sarcastic: )

Bijdrager
    stavos

Dan hoop ik voor je dat je geen meisje bent..:razz:

Maar gewoon indoen, zoals je normale oordopjes ook indoet. Die duw je toch ook niet te ver naar binnen? In-ear gaan alleen een stukje de gehoorgang in en sluiten daarom beter af. Je hebt dus (in de meeste gevallen) minder last van omgevingsgeluid. Maar ze zullen echt niet vast komen te zitten.

Bijdrager
    JaNiintendo

Nee, ik ben geen meisje:razz:

Maar het ging er meer om dat ik niet echt wist hoe die dingen in je oor gaan. En dat ik het beetje eng vond.

Bedankt stavos!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.