17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    PowerMacje

Apple In-Ear koptelefoon

Mijn (2e paar) oordopjes zijn stuk gegaan, en wil nu graag nieuwe kopen.
    In zat te denken aan de nieuwe In-Ears van Apple, want die vind ik er mooi uitzien, maar ik weet niet of dit de juiste keuze is.

Heb even op internet gezocht, de éne vindt ze geweldig en de ander vindt ze een miskoop.

Wat zijn jullie ervaringen?
    Gaan deze ook elke maand stuk, net als de normale oortjes van Apple? :|

Alvast bedankt:)

Bijdrager
    saewer

Alle oortjes gaan snel kapot, ik heb zelf in 1 jaar 3 paar sennheiser oortjes in de prullenbak gegooid, die in-ear van Apple zijn van horen en zeggen wel goed

Bijdrager
    MacBoot

de nieuwe in-ears zien er een stuk steviger uit dan de standaard dopjes
    bij mij slijt vooral het rubber erg snel van de standaard dopjes
    ik zit nog ook te overwegen om de nieuwe dopjes aan te schaffen:wink:

edit: ik vind dat ze minimaal 1,5 jaar mee moeten gaan als het goede kwaliteit is:)

Bijdrager
    syltheboy
    ”MacBoot”

edit: ik vind dat ze minimaal 1,5 jaar mee moeten gaan als het goede kwaliteit is:)

Ja, vind ik ook!:wink: Ik denk dat je meer plezier zult hebben aan goede Sennheiser In-Ears dan Apple In-Ears, maar dat zou ik natuurlijk ook mis kunnen hebben. Zelf gebruik ik nu langer dan een jaar Sennheiser CX 300 (In-Ears) en ben er nog super tevreden over. Ze zijn alleen wel wat vergeeld, omdat ik destijds voor de witte was gegaan wat ik achteraf maar beter niet had kunnen doen.

Bijdrager
    jurian

Alle oortjes gaan snel kapot, ik heb zelf in 1 jaar 3 paar sennheiser oortjes in de prullenbak gegooid, die in-ear van Apple zijn van horen en zeggen wel goed

Had ik ook, maar Sennheiser heeft gewoon drie jaar garantie. En ik heb keurig elke keer nieuwe gekregen. Dus niks dan lof.

Bijdrager
    syltheboy
    ”jurian”

Had ik ook, maar Sennheiser heeft gewoon drie jaar garantie. En ik heb keurig elke keer nieuwe gekregen. Dus niks dan lof.

Oh, is dat zo?:? Dat wist ik niet. Nu maar hopen dat m’n In-Ears binnen die tijd kapot gaan.:P

Bijdrager
    PowerMacje

Ik heb hier toevallig Sennheiser CX300-oortjes, die nu dus kapot zijn. Nog geen 3 jaar oud.

Misschien kan ik iets regelen:D

Bijdrager
    jurian

Gewoon naar de winkel gaan met bonnetje of afschrift en ze sturen ze op. Ik kreeg keurig nieuwe. In het boekje staat drie jaar garantie, dus geen enkel probleem.

succes

Bijdrager
    syltheboy

Oké, dat gaat voor mij een probleem worden aangezien ik de bon waarschijnlijk niet meer heb.:? Nou, als ze kapot gaan dan koop ik gewoon weer nieuwe. Zo simpel is het.:wink:

Bijdrager
    jurian

Als je gepint hebt:D

Bijdrager
    syltheboy
    ”jurian”

Als je gepint hebt:D

Tja, maar het probleem is dat ik destijds contant heb betaald wat ik altijd doe.:wink:

Bijdrager
    Calpa
    ”saewer”

Voor ik een iPod kocht had ik een Sony Walkman mp3-speler; daarbij zat een mooi setje in-ear oordopjes.. en ach, na 2,5 jaar doen ze het nog perfect.

Ligt er volgens mij dus ook een beetje aan hoe je oordopjes behandeld :innocent: .. al is het ook zo dat Apple’s kwaliteit op dat gebied nogal te wensen over laat.

Bijdrager
    Cornworld

Heb zelf altijd een hoop gedoe gehad met in ears maar de nieuwe zitten en klinken goed. Wel een groot nadeel is de herrie in de kabels wanneer ze ergens langs schuren. Zal te maken hebben met de mic. Geen miskoop wat mij betreft.

Bijdrager
    frank vh

Op dit moment bij Computerland (Ik heb echt geen aandelen; wel net zelf de oortjes gekocht….) Sennheiser CX 500, de luxere broer van de CX 300, voor slechts 25 euri’s! Echt en koopje voor heel goede oortjes!:D :D :D

Bijdrager
    PowerMacje

Ik ben gegaan voor de Sennheiser CX 300 II :D
    De stevigere versie van de CX 300, met hoesje:P

Bijdrager
    bartje
    ”Cornworld”

Heb zelf altijd een hoop gedoe gehad met in ears maar de nieuwe zitten en klinken goed. Wel een groot nadeel is de herrie in de kabels wanneer ze ergens langs schuren. Zal te maken hebben met de mic. Geen miskoop wat mij betreft.

Dat hadden mijn AKG’s in-ears ook heel erg:(
    Zijn nu tussen de deur gekomen :’)

Lid
    Pepperonie
    ”Cornworld”

Die herrie heb je met alle in-ear koptelefoontjes. Maar ik heb er eigenlijk nauwelijks last van, ik draag mijn in-ears altijd onder mijn shirt en dan heb je er nauwelijks last van. Maar anders merk je het wel als je niet stil zit ,inderdaad.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.