22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Its Showtime

Apple in-ear-koptelefoon met afstandsbediening en microfoon

Weet iemand of/waarom de nieuwe Apple in-ear-koptelefoon met afstandsbediening en microfoon niet compatibel is met de iPhone?

Wat ik ervan begrijp komt er op het moment dat je ze aansluit wel geluid uit maar de microfoon met afstandsbediening wordt niet ondersteund.

Bijdrager
    Juriaan

Geduld :wink:

Bijdrager
    Its Showtime

Ja dat hoop ik stilletjes ook maar vindt het wel een beetje vreemd…

Bijdrager
    Juriaan

Wellicht is je ook opgevallen dat de nieuwe gewone oordoppen met Mic en remote, ook niet op de iPhone werken..

Bijdrager
    Its Showtime

Ja dat was me idd ook opgevallen…. Maar het ging mij om de in- ears:P

Bijdrager
    fetcher

Ze staan inmiddels in de store, ik zie er geen iphone bij staan.

Bijdrager
    EmuuuH

zou het wel gek/dom vinden als het niet werkt,
    als je in-ears wil, met microfoon, ben je dus “verplicht” om sennheiser of een ander merk te kopen..

Bijdrager
    fetcher

Totdat iemand het getest heeft zal het dus speculeren blijven…

Ik zou het ook bijzonder vreemd vinden als het niet zou werken met de Iphone, zeker gezien de overeenkomsten tussen de Iphone en de Ipod touch.

Bijdrager
    LEXY

Waarschijnlijk werkt de microfoon gewoon wel icm de iPhone, maar de volume, play, pause, skip fwd en skip bwd functies niet.

Bijdrager
    TypeWriter
    ”fetcher”

Totdat iemand het getest heeft zal het dus speculeren blijven…

Ik zou het ook bijzonder vreemd vinden als het niet zou werken met de Iphone, zeker gezien de overeenkomsten tussen de Iphone en de Ipod touch.

Ja, ik hoop van harte dat ie gewoon helemaal met de iPhone werkt. Die meegeleverde oortelefoon heb ik echt niks aan: hij past niet in mijn oor en valt er dus gemakkelijk uit . Bovendien blijft het microfoontje net achter de rand van mijn kraag hangen waardoor ik hem dus bij elke beweging uit mijn oren trekt.

Ik vind het ook hinderlijk dat er zoveel omgevingsgebabbel langs komt omdat ie niet goed past.

HE

Bijdrager
    eelkevd

de vroegere dopjes zaten beter dat de huidigen.
    Ik hoop dat de update naar 2.1 de reden is waarom er nu nog geen support voor de iPhone is.
    Hij moet wel geschikt te maken zijn voor de iPhone, anders is een microfoontje wel erg knullig…. :P

Bijdrager
    Matsso

met de headset die je bij de iphone hebt gekregen kan je ook als remote gebruiken( pause + play + volgende en vorige) behalve volume.

Bijdrager
    ATT
    ”Matsso”

met de headset die je bij de iphone hebt gekregen kan je ook als remote gebruiken( pause + play + volgende en vorige) behalve volume.

Pauze en play wist, ook wist ik van de volgende afspeellijst. Maar hoe doe jij vorige? En praat jij over nummers of afspeellijsten?

Bijdrager
    eelkevd

dat is nieuw voor mij? zit dit in het blokje waar ook de mic zit? hoe werkt het?

Bijdrager
    dintel

Waarschijnlijk is hij aanstaande vrijdag wel compatible omdat dan de 2.1 software er is.

Bijdrager
    Matsso
    ”ATT”
    ”Matsso”

Pauze en play wist, ook wist ik van de volgende afspeellijst. Maar hoe doe jij vorige? En praat jij over nummers of afspeellijsten?

heb net effe geprobeerd, 3 keer klikken doet niks, 3 keer klikken werkt wel bij de nieuwe headset.
    1 keer klikken = play/pauze
    2 keer = volgende

Mats

Bijdrager
    Kobes
    ”Matsso”
    ”ATT”
    ”Matsso”

heb net effe geprobeerd, 3 keer klikken doet niks, 3 keer klikken werkt wel bij de nieuwe headset.
    2 keer = volgende

Mats

Die twee keer klikken is inderdaad volgende maar dan wel de volgende afspeellijst en niet het volgende nummer!!!

Bijdrager
    lowfi

Het is ook te hopen dat je van die triple flange dingen er aan kan prikken van bv shure oid.

http://images.google.com/images?q=triple%20flange%20shure&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

De dingen die je erbij krijgt floepen alsnog uit mijn oren:(

Bijdrager
    Matsso
    ”Kobes”
    ”Matsso”
    ”ATT”
    ”Matsso”

2 keer = volgende

Mats

Die twee keer klikken is inderdaad volgende maar dan wel de volgende afspeellijst en niet het volgende nummer!!!

bij mij wel volgende nummer…. raar

Bijdrager
    LEXY

Met 2.1 schijnt 3 x klikken inmiddels ook te werken. Ben alleen nog benieuwd of de volume knoppen op de nieuwe in-ears ook werken bij de iPhone.

Bijdrager
    IT-Pro

Het lijkt erop dat het volumegebeuren toch iets hardwarematigs is. Kijk je namelijk naar ondersteunde modellen dan zie je daar alleen de nieuwe classic, de nieuwe nano en de nieuwe touch bij staan. Geen oude modellen en ook geen iPhone.

Datzelfde verhaal staat ook in andere vorm bij de in-ear headphones:

De afstandsbediening en microfoon worden uitsluitend ondersteund door iPod nano (vierde generatie), iPod classic (120 GB) en iPod touch (tweede generatie). Audio wordt ondersteund door alle iPod-modellen.

Bijdrager
    LEXY

Nou dan komt dat vast goed bij de volgende lichting iPhones in Januari. Goed dat ik nog even heb gewacht met de aanschaf…:lol:

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.