9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    hurrah

Apple in-ear headset: iemand al ervaring?

Hallo iedereen,

Heeft er iemand al ervaring met de nieuwe in-ear headset van Apple?
    Ik denk er sterk over na om deze aan te schaffen voor mijn iPhone 3G als ze beschikbaar worden in de Store.
    Doet de skip en harder-zachter knop bijvoorbeeld op de 3G?
    En natuurlijk de geluidservaring vergeleken met andere merken.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    MacBoot

volume regeling werkt niet op de iphone de rest wel
    alleen heeft nog niemand ervaring met deze dopjes:wink:

Bijdrager
    hurrah

Kan de volumeregeling opgelost worden dmv een softwareupdate? Of is het iets hardwarematigs?

Bijdrager
    Steph
    ”hurrah”

Kan de volumeregeling opgelost worden dmv een softwareupdate? Of is het iets hardwarematigs?

Dat vraag ik mij ook heel erg af. Lijkt me echt heel achterlijk van apple als ze deze oordoppen niet laten werken op de iPhone. Ze missen daardoor heel veel potentiƫle kopers.

Bijdrager
    twomorethings

dit is helaas hardware matig, aan de headset van de iPod Touch 2G zitten meer draadjes dan aan die van de iPhone. Het is dus niet met een software update op te lossen

Bijdrager
    LEXY

Wie weet komt er dus een iPhone update in Januari, waarna de in-ears wel compatible zijn. Misschien is dat zelfs de reden dat die dingen vanaf lancering nu al 3 maanden op ‘coming soon’ staan in de Apple Store.

Bijdrager
    hurrah

Tja, het lijkt mij inderdaad ook zeer onwaarschijnlijk als ze deze oordoppen niet compatibel maken voor de iPhone… Toch maar weer even wachten. Misschien volgend jaar Sinterklaas… :sealed:

Bijdrager
    twomorethings

denk eerlijk gezegd niet dat Apple zulke dingen gaat aanpassen in de iPhone. Dit is toch wel even iets anders dan het geheugen upgraden, normaal gesproken upgrade Apple zulke dingen enkel bij een nieuw model.

Bijdrager
    MacBoot

ja alleen is de iPhone wel de top-of-the-market iPod, dus zouden ze wel erg slechte marketeers hebben als ze dit niet mogelijk maken
    en ze komen toch ook met firmware updates voor de trackpad van de nieuwe MacBooks? dus ik zou niet weten waarom het niet mogelijk zou zijn met de iPhone
    de connector is er al, de software moet alleen een andere frequentie herkennen en that’s it:wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.