6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

Apple In Ear headphones (with Remote and Mic) voor op de iPad.

Goedemorgen,

Ik stond heel erg op het punt om deze headset te kopen. Heb het In Ear princiepe al een tijdje voor de gewone iPod tijdens het sporten, maar zoek nu iets om oa via mijn iPad te kunnen bellen.

Apple plaatst dit setje op de accessoire site van de iPad, maar als je dan goed leest staat er niet bij dat hij er voor is.
    Wie kan mij bevestigen dat hij wel gewoon werkt (ook de bediening) of heeft deze combo in huis en wil het voor mij eens testen? (puur of het werkt niet wat je er van vind).

Alvast bedankt.

Link naar setje

Bijdrager
    pludgers

Werkt perfect hier op mijn ipad!

Bijdrager
    koekiewous
    pludgers op 20 september 2010

Werkt perfect hier op mijn ipad!

Zowel de remote als de mic? (Dus niet alleen geluid van een liedje)

Bijdrager
    pludgers

jazeker! sowieso dat kleine gaatje naast je hoofdtelefoon ingang is een microfoon ingang.

Bijdrager
    pjc90

:wink:

Bijdrager
    koekiewous

Hey das een mooi plaatje, zie het nu ook pas.

Ik kwam niet verder dan deze tekst. (net boven het plaatje).

—-

*Compatibiliteit

De afstandsbediening en microfoon worden uitsluitend ondersteund door iPod nano (vierde en vijfde generatie), iPod classic (120 GB/160 GB) en iPod classic (tweede generatie) en de iPhone 3GS. De afstandsbediening wordt ondersteund door iPod shuffle (derde generatie). Audio wordt ondersteund door alle iPod-modellen.

Softwareversie 1.0.3 vereist voor iPod nano (4e generatie), 2.0.1 voor iPod classic (120 GB), en 2.2 of hoger voor iPod touch (2e generatie).

—-

Daar stond ie niet tussen vandaar mijn angst.

Maar Pludgers heeft het even geprobeerd, dusse ga hem deze week zeker even halen. (mits er dadelijk mensen die zeggen dat het niet werkt natuurlijk;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.