4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

Apple iMac en de Xbox 360

Ik wil graag weten of het mogelijk is om een iMac te verbinden met een Xbox 360.

Ik gebruik momenteel de volgende configuratie.

Windows Media Center PC
    Xbox 360
    Flatscreen

De tv kabel zit op een van de tuners van de MCE PC die vervolgens dat signaal naar een Xbox 360 verstuurd die in de woonkamer aan een flatscreen hangt.
    Dit werk altijd perfect en ik heb echt geen enkele klacht anders dan dat het een Windows Machine is en geen Apple.

Ik ben dan ook enkel benieuwd of ik die zelfde configuratie zou kunnen maken mip een MCE een iMac met bv een Elegato TV stick en Frontrow ofzo.

Thanks,

Bijdrager
    Koendesign

Ik gebruik Connect 360: http://www.nullriver.com/products/connect360
    Dat streamt muziek, film en foto’s van een Mac naar de xbox. Werkt bij mij perfect, zelfs met meerdere Macs tegelijk.

Bijdrager
    Xserve

Voor zover ik zie heb je nu deze opstelling;
    PC –(netwerkkabel of draadloos)—> Xbox 360 -(videokabel)–> TV
    En je wil de PC vervangen door een iMac.

Wel, het is met een Mac mogelijk om media (foto’s/muziek/video) te streamen naar je Xbox, maar dan heb je een programma als connect360 nodig ($10). Dit streamen is echter niet zo mooi ogend als met een Windows Mediacenter, want je Xbox kan echt als hub dienen voor Windows Mediacenter (je ziet de Mediacenter interface dus op je Xbox). Je kan natuurlijk ook Windows MediaCenter Editie op je iMac installeren als je dat nodig vindt.

Bijdrager
    koekiewous

Ik gebruik de MCE nu ook als TV-kijk unit, kan dit ook met een Apple TV-stick in combo met de Xbox 360?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.