10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Fireman

apple-ID wijzigen

Ik heb al een tijdje een Mac mini. Deze heb ik tweedehands overgenomen. De eerste eigenaar had zijn emailadres ingevoerd bij zijn apple-ID. Nu heb ik dat ergens kunnen veranderen zodat ik mijn eigen apple-ID mailadres kon invoeren. Maar waar was dat ook alweer?

Het is een mac mini met een i5. Een van de laatste modellen ( december 2012 )

Ik heb sinds vandaag dat maveric op de mac mini gezet en ik wil een aantal programma’s updaten. Echter nu krijg ik dat oude e-mailadres weer in beeld ( van de vorige eigenaar )

Hoe kan ik mijn eigen apple-ID weer aan mijn app-store koppelen?

Thx

Inactief
    Anoniem

Eerst uitloggen uit de Appstore. Vervolgens inloggen met een ander e-mailadres.

Bijdrager
    poing

Het is idd zoals THX beschrijft.

Bijdrager
    Fireman

Het lijkt er op, alleen voor updates geeft ‘ie toch dat oude mailadres. Dit komt dan in een beetje grijs. Dit is niet aan te klikken en te veranderen.

Voorheen kon ik alles updaten en downloaden. Maar nu met Maveric niet meer.

Is er elders in het systeem nog een plek/mogelijkheid waar je je apple-ID kan invoeren? Bij het systeem zeg maar.

Bijdrager
    Fireman

Niemand een idee?

Bijdrager
    Fireman

Kan het zijn dat de vorige eigenaar zijn apple ID moet ontkoppelen om geheel schoon schip te maken?

Bijdrager
    Joffry

klik

Bijdrager
    Fireman

Klik??

Het is trouwens ( tot nu toe ) gelukt. Heb contact gehad met de vorige eigenaar en die heeft even, via teamviewer, ingelogd en daarna uitgelogd. Zo kon ik met mijn eigen ID weer inloggen.

Bijdrager
    Fireman

Ik snap er ff nix meer van. Gaat het al die tijd goed, wil ik vanavond weer wat updaten staat dat oude mail adres er weer in:(

Is het misschien handig om heel mijn Mac Mini opnieuw te installeren en geheel clean te starten?

Bijdrager
    spaceship

Ik heb het zelfde probleem.

E-mail adres van vorige eigenaar van macmini blijft bij updates hangen.

Heb wel het yosemite programma kunnen updaten, ook via appstore mijn muziek uit de cloud kunnen installeren maar voor updates van ondermeer foto’s moet je weer opnieuw inloggen en verschijnt dan weer onveranderbare email adres van vorige eigenaar in beeld…..

Hoe kan ik dit verwijderen en vervangen voor mijne?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.