6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Vindplaats

Apple id wijzigen

Als ik de gebruikersnaam van mijn Apple id wil wijzigen krijg ik de mededeling dat dat niet kan omdat dat niet hetzelfde mag zijn dan mijn notificatie emailadres. Bij mijn Account van Apple id staat bij Bereikbaar op o.a. hetzelfde emailadres ingevuld als mijn gebruikersnaam van mijn Apple id. Dat probeer ik te verwijderen maar dat lukt ook niet.
    Ik wil dit allemaal omdat mijn emailadres wordt gewijzigd.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  Pete.Z.

Bijdrager
    Vindplaats

Onderstaande melding krijg ik bij het proberen te wijzigen van mijn Apple id

Bijdrager
    GoeieDag

Op zich is er geen reden die gebruikersnaam te veranderen, want het is enkel een gebr.naam en wordt niet als mail gebruikt.
    Verwijderen van dat notificatie mailadres lukt neem ik aan niet omdat er altijd één zo’n adres moet zijn. Dus zet er eerst een tweede bij, en als dat is bevestigd, haal je de andere eraf.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  GoeieDag.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    Vindplaats

Onder Bereikbaar op staan meerdere adressen, dus daar hoef ik er dan geen bij te plaatsen. Ik wilde mij emailadres van AAA.nl wijzigen in BBB.nl. Dat lukt dus niet in verband met de melding in mijn vorig bericht. Ik dacht slim te zijn en heb AAA.nl gewijzigd in CCC.nl. Achter AAA.nl kwam in Bereikbaar op een kruis te staan. Hier heb ik op geklikt waardoor AAA.nl verwijderd was. Nu dacht ik het gevonden te hebben door simpel CCC.nl te wijzigen in BBB.nl. Helaas kreeg ik nu dezelfde melding. Voor het begrip BBB.nl staat niet onder Bereikbaar op.
    Daar ik mijn oorspronkelijk emailadres van Apple id wil verwijderen moet ik dat in Apple id wel aanpassen omdat ze mij anders ter verificatie geen code kunnen sturen op het adres van AAA,nl.
    Het is een beetje ingewikkeld maar ik hoop dat het zo toch duidelijk is.

Bijdrager
    Beech

Lees dit eens.
    Voor zover ik je begrijp maak je na de verandering dezelfde fout.

Bijdrager
    Vindplaats

Die site had ik al geraadpleegd voordat ik mijn vraag stelde.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.