5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Theo7

apple ID werkt niet?

Hallo,

Ik heb zojuist de nieuwe iphone update geinstalleerd op me Iphone 4.
    Maar nu vraagt het dus om mijn Apple ID.
    Mijn Apple ID is een naam, maar dan zegt het dat het een email adres nodig heeft.
    Toen typte ik dus mijn apple ID email adres in en dan krijg ik een mededeling dat dit adres al in gebruik is.
    En dat ik dus naar Iforgotapple.com kan gaan voor me password.
    Maar ik weet me password en ik kan gewoon inloggen via me mac op me Apple ID????
    Ik word zo langzamer gek van dit ronddraaien in een kringetje, wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?
    Ik ben nu voor niemand meer bereikbaar, en ik heb een eigen zaak, dus dit is een ramp……

Bijdrager
    Hansi2124

Is dit misschien een oplossing voor je?

AppleID kapot?!?

Bijdrager
    Theo7

Nee, da’s niet hetzelfde probleem.
    Ik kon gewoon inloggen nadat het om mijn apple ID en password had gevraagd.
    Maar nadat ik had ingelogt vroeg het weer om mijn apple id, en dit keer zei het dat het een email adres moest zijn. Toen ik me email adres intypte dat verbonden is med me id zei het dat dit al in gebruik is.
    Echt heel raar. Nu heb ik uiteindelijk maar een nieuw email adres aangegeven, en nu kan ik wel inloggen.
    Ik snap echt niks van die werkwijze:-(

Bijdrager
    Hansi2124

Mijn Apple-id bestaat uit een emailadres. Daarna wordt je wachtwoord gevraagd.
    Als je inlogt met emailadres en daarna wachtwoord vanaf het begin al, kom je dan ook niet verder?

Bijdrager
    Richard74

Was je Apple ID email adres een me.com adres? Zo niet dan moet je inderdaad een nieuw emailadres invoeren voor iCloud.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.