5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Multimediaknaller

Apple ID, voor altijd! :-D

http://www.accountkiller.com/nl/apple-id-account-verwijderen;!

Voor mij hoeft het niet, maar wat is jullie mening hierover:)

Bijdrager
    computer space

Goede site: openbaar schandblok voor slechte webdiensten. Ik check m tegenwoordig standaard vooraf.

Bijdrager
    Frank Visser

Goede zaak, echter mogen ze wel wat aan hun website veranderen om het betrouwbaarder over te laten komen.

Bijdrager
    SunKeeper

Het is aan de andere kant de vraag wanneer je een inactieve account nog tegen kan komen. Zoek eens zo’n AccountKiller-AppleID op, volgens mij kun je dan lang zoeken.

Verder geloof ik niet dat je gegevens niet in een andere database blijven staan, dus het blijft altijd een geval: eens op internet, altijd op internet.
    Facebook doet dit ook, maar er komt een bepaald moment dat Facebook Hyves achterna zal gaan. Vroeg of laat.

Bijdrager
    computer space
    SunKeeper op 12 februari 2014

Verder geloof ik niet dat je gegevens niet in een andere database blijven staan, dus het blijft altijd een geval: eens op internet, altijd op internet.

Dat is misschien zo, maar er is meer dan zat oud spul dat niet meer te vinden is.
    Zolang Google niet kan zoeken, is het nog niet een probleem. Google heeft momenteel enkel de capaciteit om populaire dingen in kaart te brengen. De verre hoeken raken echt wel uit beeld, hoef je niet bang voor te zijn. Vraag is wel of er in de toekomst een makkelijke manier komt om al die datavuilnis bij elkaar te brengen en te ontwaren.

Maar de basistips van Accountkiller zijn zeker de moeite: maak eerst echte databagger van de gegevens voor je gaat opzeggen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.