8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bonoman

    Apple ID vergrendeld ?

    Op mijn iPhone en iPad krijg ik bij het updaten van apps de melding uw Apple ID is vergrendeld. Op beide apparaten kan ik bij instellingen wel mijn gegevens zien, inclusief mijn giftcard saldo. na een hack van mijn creditcard is de opgegeven card niet meer actief. Alleen een saldo op je account moet toch voldoende zijn? Op de iMac kan ik via iTunes ook gewoon inloggen….Wie heeft er een idee wat er aan de hand is?

    Bijdrager
    Apple Focus

    Het kan dat je opnieuw moet inloggen dus ook weer je email invullen

    En als er problemen zijn met je pas is dit voor de veiligheid zodat niemand gewoon op jou account apps kunnen kopen

    Bijdrager
    bonoman

    Inloggen heb ik al gedaan. Wachtwoord en alles kloppen, alleen is er geen creditcard gekoppeld maar een giftcard.

    Bijdrager
    verwijderd-profiel

    click and buy gebruikt?

    Bijdrager
    bonoman

    Nee geen click and buy gebruikt.

    Bijdrager
    Anszje

    Even een mailtje sturen naar @apple.com">itunesstoresupport@apple.com en de situatie uitleggen. Zij ontgrendelen hem dan weer. Wel in het engels.

    Bijdrager
    Apple Focus

    het bespaart je ook heelveel tijd en moeite om gewoon een nieuw account te maken

    maar dit moet je niet doen als je geen tweede email hebt dan krijg je daar weer rotzooi mee

    Bijdrager
    bonoman

    Opgelost, contact met de helpdesk van Apple. Prima geholpen!!!!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.