5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    souly

apple id van macbook verwijderen

Hallo,

Ik heb enige tijd geleden een 2e hands macbook gekocht (bij iemand thuis). Op de macbook staat het apple id van de 1e eigenaar nog, daar heb ik in 1e instantie weinig aandacht aan besteed, want ben een new-be vwb apple. Contact met haar opgenomen, maar zij heeft haar apple id enige tijd geleden veranderd en weet haar oude wachtwoord niet meer.

Nu wil ik enige programma’s updaten, maar dat gaat dus niet meer want heb geen geldig wachtwoord. Is er een manier om de oude apple id te verwijderen en deze door mijn eigen te vervangen.

mvg,

Leslie

Bijdrager
    milo526

Gefeliciteerd je hebt waarschijnlijk een gestolen MB gehaald.
    Iedereen die echt dat Apple ID bezit moet toegang kunnen krijgen tot dat account op de een of andere manier.
    Mail eens een keer het email adres dat aan het Apple ID gekoppeld zit en kijk wat daar van terecht komt.

Bijdrager
    makasa

herinstallatie, clean install OSX

Bijdrager
    GoeieDag
    souly op 15 oktober 2015

Is er een manier om de oude apple id te verwijderen en deze door mijn eigen te vervangen.

Ja, HD wissen en alles schoon installeren. (Dat kan, itt de iOS apparaten nog wel gewoon).
    Download eerst eens in de App Store -onder jouw Apple ID- El Capitan, om te kijken of dat wel goed gaat.

Bijdrager
    souly

Milo,

Nee volgens mij is het geen gestolen macbook. Ik heb meerdere keren contact gehad met de verkoper en deze heeft me altijd netjes te woord gestaan en zelfs een keer terug gebeld. Dat doet toch een legitieme macbook vermoeden.

@all, bedankt voor de tips, ik ga het proberen.

mvg,

Leslie

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.