7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Moesje

Apple ID op IPhone

Ik zoek al een tijdje naar het antwoord op de volgende vraag, maar helaas nog niet gevonden.
    Mijn Apple ID was vergrendeld omdat ik een openstaande rekening had, deze heb ik reeds betaald.
    Helaas duurt het allemaal nogal lang en de betaling is kennelijk nog niet binnen, en ik kan dus niets.
    Om deze reden heb ik een nieuwe apple ID aangemaakt en alles op ITunes aangepast.
    Nu heb ik op de IPhone (4) dit ook aangepast, dus de nieuwe Apple ID staat nu in de settings geregistreerd.

Maar!! Nu komt ie, als ik naar de App store gaat, krijg ik wederom de oude Apple ID te zien om mee in te loggen.
    Ik heb de IPhone al meerdere malen opnieuw gesynchroniseerd in ITunes, en de telefoon aan/uit gezet… maar niets.

Heeft iemand voor mij een oplossing?

Bijdrager
    Bonkie

Als je account is vergrendeld moet je Apple iTunes support mailen dat je hem weer wilt ontgrendelen. Dit duur een paar dagen over het algemeen: http://www.apple.com/nl/support/itunes/ (letop wel in het engels mailen).

Heb dit zelf ook gehad en het werd netjes afgehandeld, ik zou dus vooral geen nieuwe Apple ID gebruiken.

Anders:

Ga naar de “App Store” en dan tabblad “Uitgelicht” dan zie je onderaan staan “Apple ID: [email protected]” daar klik je op en krijg je een menu en dan kies je “Uitloggen”

Bijdrager
    Moesje

@Bonkie,

Dank je voor je mega snelle reactie!
    Ik heb meteen de klantenservice gemaild, en zal dat maar even afwachten.
    Bedankt voor je hulp!

Bijdrager
    PaulSpoeltman

Mijn eerste apple id is een vorig email adres ik heb nu 2 nieuwe email adressen.
    Op mijn mac kan ik gewoon met mijn nieuwe appl id iloggen
    Maar op mijn iphone blijft bij het updaten van mijn apps mijn oude id te voorschijn komen
    Als ik naar instelling ga en dan naar store sttat daar wel mijn juiste id/email adres.
    Hoe stel ik mijn nieuwe id in voor de apstore

Bijdrager
    renzow18

Dat zou wel moeten in de Instellingen app. Misschien daar weer even uit en inloggen.

Bijdrager
    PaulSpoeltman

In en uit logggen al geprobeerd zonder resultaat

Bijdrager
    Jack Dee

alweer bijna 2 jaar geleden , maar ben benieuwd of Paul eruit is gekomen. Hier zelfde probleem , iPhone 4 bijna onbruikbaar omdat constant popup om in te loggen bij iCloud , maar met oude e-mail , ik word gek weet echt niet wat te doen .
    Jack

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.