5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jgroz

apple id is verkeerd

Hallo,kan iemand mij helpen.
    ik wil graag weten hoe ik op mijn macair mijn Apple id kan wijzigen
    behalve op deze plek is de apple id op mijn mac overal juist

als ik naar systeemvoorkeuren ga dan naar iCloud dan zie je links onder de foto mijn naam dan mijn verkeerde id daaronder accountgegevens als ik hier op klik komt er een klein schermpje waar ik mijn wacht woord in kan vullen echter daar boven in de text welke je niet kan veranderen staat de verkeerde Apple ID dus kan mijn wachtwoord niet goed zijn, hoe kan ik dit wijzigen.
    wilde een screenschot plaatsen maar dit gaat niet als schreenschot,
    zie wat er gebeurd als ik dit probeer /Users/jgrozema/Desktop/Schermafbeelding 2017-01-29 om 19.44.47.png

dank al vast voor hulp

Bijdrager
    Shmoo

appleid.apple.com

Bijdrager
    GoeieDag

Tja, een screenshot op het bureaublad van jouw Mac, ingelogd als gebruiker grozema, gaan wij hier natuurlijk niet zien.
    Verder is het verhaal ook onduidelijk. Wat bedoel je met een ‘verkeerd’ Apple ID? Is het een niet bestaan ID, of van iemand anders? Is het ww verkeerd?
    Heb je dit Apple ID uitgelogd en weer ingelogd in het ‘juiste’ Apple ID bij de iCloud instellingen?

Bijdrager
    koen

Het is geloof ik niet de eerste keer: http://www.onemorething.nl/community/topic/wachtwoord-en-harde-schijf-vol/#post-2958427 :-o

Een schermafdruk hier plaatsen zal denk ik veel ophelderen.

Klik op het ‘Img’ knopje net boven dit veld waar je typed:

Vervolgens klik je op Browse… en dan navigeer je naar je Desktop en selecteer je het plaatje. Wacht nu totdat je iets als “http://cdn.onemorething.nl/uploads/community/” ziet, en klik dan op ‘Voeg toe’.

Bijdrager
    Shmoo

Doe geen moeite er komt binnenkort een nieuw systeem. ?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.