6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    wim

apple Id creditcard plots geweigerd

Sinds een aantal maanden kan ik niets meer downlloaden uit mijn app store. Hij leidt me altijd nr mijn betalingsgegevens.

Nu, er is niets veranderd aan mijn kaart, adres, … en toch wordt ie geweigerd. CVC, EXP date, etc… zijn correct ingegeven.

Met apple contact opgenomen, zij zeggen idd kaart wordt geweigerd, neem contact op met de maatschappij; bank zegt met kaart is niets aan de hand… Grrrrrrrrrr…. iemand die dit probleem nog kent?

Bijdrager
    wouterschol

Ik had hetzelfde met een prepaid-creditcard. Ik kon zelfs geen gratis apps meer downloaden…
    Toen bleek dat het lag aan het feit dat er net geen 2 euro op de kaart stond.

Ik vermoed dat het niets te maken heeft met je kaart of de gegevens an sich, maar met de beschikbaarheid van geld.:)

Bijdrager
    Shmoo

Is de verloopdatum op de kaart bijna in zicht?

Mogelijk worden betalingen geweigerd omdat de kaart binnenkort verloopt.

Probeer anders gewoon eens de kaart te verwijderen en dan opnieuw toe te voegen.

Bijdrager
    bartvdv

Of er zijn betalingen gebeurd met de kaart die nog niet zijn geboekt of de producten zijn nog niet beschikbaar, maar waar wel al geld voor gereserveerd werd.

Bijdrager
    Pjotr

Is het een creditcard uit een land waar je niet woont of waar de digitale itunesstore zit?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Ik heb helemaal geen kaart geregistreerd, maar kan gewoon, mits gratis, downloaden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.