7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iHansD

apple ID aanpassen

Ik heb voor mijn vriendin een eigen apple ID aangemaakt. De oude (mijn appleID) is overal verwijderd.
    Het lukt me nu niet meer om bv een app update binnen te halen omdat op het inlogschermpje op de iphone enkel mijn apple ID staat en deze kan niet veranderd worden.
    Ik heb geprobeerd de app te verwijderen om deze opnieuw binnen te halen maar dat geeft hetzelfde resultaat.
    iemand een suggestie???
    gr
    Hans

Bijdrager
    Hansi2124

Ik begrijp niet wat jouw topic doet in het iPhone hardware subforum. Derhalve heb ik het verhuisd naar dit meer voor de handliggende subforum.

Graag bij het aanmaken van een topic goed bekijken waar het het beste geplaatst kan worden.

Terugkomend op jouw vraag: Die apps zijn op jouw account gekocht en dat account is dus de “eigenaar”. Werken met een nieuw account betekent dan ook dat de apps opnieuw gekocht moeten worden door dat nieuwe account.

Bijdrager
    iHansD

sorry dat ik het op een verkeerde plaats heb neergezet.
    Ook als ik een nieuwe app wil aanschaffen blijft mijn oude ID in het scherm staan en ik kan dat niet veranderen, kan enkel een wachtwoord invoeren.

Bijdrager
    madcat

bij settings -> store -> het nieuwe apple id ingevuld?

anders zit er niks anders op om een nieuw profiel te maken

Bijdrager
    Hansi2124

Dan kan je nog proberen om in Systeemvoorkeuren bij Gebruikers en groepen je Apple ID te wijzigen in jouw account.

Edit:
    o, ik lees net dat je bezig bent op de iPhone, niet op de Mac….. Dan gaat bovenstaande niet denk ik.

Bijdrager
    RobM
    Bijdrager
    karelschapie

ga naar de appstore, top 25, scroll naar beneden en klik op apple id: jouw apple ID, log uit, log in met je oude id en voila!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.