13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    TinekevanderM

Apple-ID aanmaken

móet je, als je een Apple-ID wilt aanmaken, je adres en telefoonnummer invullen?
    Als dat zo is, doen ze er ook iets mee?

Bijdrager
    Hansi2124

Volgens mij moet je dat wel inderdaad. Maar als je die velden leeg laat en verder gaat in de procedure, krijg je vanzelf wel of geen melding te zien dat je het moet invullen.

Bijdrager
    RobinProductions

Ja, maar of ze er iets mee doen…
    Dat weet niemand ;d.

Bijdrager
    crazywarning

Dit staat er in het Privacybeleid van Apple.

Wat doen we met uw persoonlijke gegevens?
    Met de persoonlijke gegevens die wij verzamelen, kunnen wij u op de hoogte houden van de nieuwste producten, nieuwe softwareversies en geplande acties en activiteiten. Daarnaast gebruiken we deze gegevens om onze diensten, content en advertenties te verbeteren. Als u niet op onze mailinglist wilt staan, kunt u zich hiervoor altijd afmelden door uw voorkeuren te wijzigen.

Wij gebruiken ook persoonlijke gegevens voor het ontwikkelen, leveren en verbeteren van onze producten, diensten, content en advertenties.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens van tijd tot tijd gebruiken om u belangrijke mededelingen te sturen, zoals berichten over aankopen of over wijzigingen in onze algemene voorwaarden of ons beleid. Omdat deze informatie van belang is voor uw interactie met Apple, kunt u zich niet afmelden voor deze berichten.
    Wij kunnen persoonlijke gegevens ook gebruiken voor interne doeleinden, zoals controle, gegevensanalyse en onderzoek om onze producten en diensten en het contact met onze klanten te verbeteren.

Als u meedoet aan een sweepstake, wedstrijd of andere promotieactie, kunnen wij de informatie gebruiken die u in dat verband verstrekt.

Bijdrager
    Blurk

Nou, ik heb mijn adres en telefoonnummer gewoon ingevuld. Sindsdien rijdt er regelmatig een zwart busje met geblindeerde ramen door de straat :ftim:. Op mijn verjaardag rinkelde op klaarlichte dag onverklaarbaar mijn telefoon….zonder nummerweergave :eek:.

Ik denk dat ik binnenkort ga verhuizen en een nieuw nummer aanvraag. Brrr….

Bijdrager
    ernst.
    TinekevanderM op 19 augustus 2011

móet je, als je een Apple-ID wilt aanmaken, je adres en telefoonnummer invullen?

Als dat zo is, doen ze er ook iets mee?

doet er niet toe,je hoeft het niet af te geven ongeacht wat ze zeggen of naar verwijzen.:slant:
    Ik vul altijd fake gegevens in van een willekeurig iemand van het web. Gaan ze die maar lekker
    lastig vallen.:lol:

Bijdrager
    Yggdrasil

Ernst verveelt zich weer? Jezus, een topic bumpen van 19 augustus om net hetzelfde te zeggen als je voorgangers?:confused:

Bijdrager
    Hansi2124

En dan zijn er natuurlijk altijd mensen die op hem reageren.
    Don’t feed ……..

Bijdrager
    stavos

Don’t feed.. maar stuur dat geval op zijn minst eens een PB met het “verzoek” om niet alleen maar op berichten te reageren van een maand oud. Want zo nuttig zijn al die reacties niet en het is minstens net zo irritant als het quoten van iemand die direct boven je staat..

Bijdrager
    Hansi2124

Wij gaan nooit in op pb’s die wij eventueel naar gebruikers sturen. Ook niet of ze wel of niet zijn benaderd.

Bijdrager
    stavos

Ik vraag ook niet of je er op in wilt gaan..

Waarom lezen mensen niet gewoon wat er staat?

Bijdrager
    Hansi2124

Daar kan ik wel weer op in gaan, maar laten we het on topic houden nu.

Bijdrager
    stavos

:grin::grin:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.