9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Mevrouwkermit

Apple-ID

Hallo,ik heb twee dagen geleden een IPad 2 gekocht. Daarbij moet je dus ook een Apple-ID aanmaken. Ik maakte er dus een en bevestigde hem enzo. Dus dat had ik allemaal al gedaan. En toen ging ik naar de App-Store. En daar zag ik een gratis App. Ik tikte op installeer en toen kwam er een venster op met: Uw Apple-ID is nog niet gebruikt in de ITunes store. Dus tikte ik op ok en toen kwam er nog een venster met daarop: Tik op bekijk om uw accountgegevens te bekijken en in te loggen. Ik drukte op bekijk en toen kwam er een hele lange uitleg op. Ik tikte op annuleer en ging naar ITunes. Ik logde in en het lukte niet! Toen kwam er hetzelfde venster op als bij de App-Store.

Weet iemand wat ik moet doen?
    Alvast bedankt :kiss:

Bijdrager
    Ostinato

Ehm… Misschien gewoon de instructies in het scherm volgen? Je zult toch je toch echt moeten aanmelden bij iTunes.

Bijdrager
    leopard

Moest je deze lange uitleg som accepteren dat je misschien niet gedaan hebt !!

Bijdrager
    appievanr

Ja dat zijn gewoon de App Store/iTunes voorwaarden. Die moet je accepteren, anders heb je pech en kun je niets downloaden vanuit de App Store/iTunes.

Bijdrager
    poing

Idd de voorwaarden accepteren.

Bijdrager
    JJmac

Even een andere vraag, het lukt mij niet op de iPad 1 om het @me.com adres te veranderen in iCloud.
    Ook al gooi ik alles weg en log in op iCloud dan staat er weer me.com.
    Op de iPhone lukt het me wel.

Bijdrager
    fred44nl

op een iPad 1 kan het ook:)
    een tijdje geleden heb ik de naam van m’n apple-ID veranderd.
    had ik het maar niet gedaan.
    maar uiteindelijk is het wel gelukt, ook op de iPad 1:)

Bijdrager
    JJmac

Ben dan wel benieuwd hoe je het voor elkaar hebt gekregen Fred.

Bijdrager
    fred44nl

tja, het is alweer even geleden.
    maar het was iets van aanmelden, uitloggen, iCloud uit- en aanzetten (op de iPad).
    (maak wel even een backup van Agenda en Adresboek)
    ik weet het echt niet meer hoe het precies was.
    want het lukte niet en heb van alles en nog wat geprobeerd.
    en in eens was het gelukt:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.