5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

    Bijdrager
    Uqrant online

    Apple ID pakt verkeerde mailadres

    Als ik een app wil downloaden komt steeds het verkeerde(vroegere)mailadres: xxxx@telenet.be te voorschijn; maar het moet yyyy@telenet.be zijn. Ik heb al diverse dit gemeld, maar er wordt niets gedaan om dit aan te passen. Dus??????

    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  Night. Reden: Mailadressen aangepast i.v.m. mogelijke spam
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  Night. Reden: Mailadressen aangepast i.v.m. mogelijke spam

    Bijdrager
    Ome Kor

    Hoe bedoel je dat je het al gemeld, bij wie? Zover als ik het weet moet je het zelf aanpassen hier:
    https://appleid.apple.com/#!&page=signin

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  Ome Kor.

    Bijdrager
    Jakko Westerbeke

    Als ik jou was zou ik die adressen toch uit je bericht halen.


    Bijdrager
    Joid

    Sommigen maken het de spambots wel heel makkelijk.

    En inderdaad; bij wie heb je het gemeld!?


    Bijdrager
    GoeieDag
    Uqrant op 15 oktober 2017

    Dus??????

    Is dat aan ons gericht?:roll:

    Normaliter komt het mailadres tevoorschijn van de Apple ID waarmee je het appje ooit hebt binnengehaald. Dus je zou die appjes even opnieuw onder je nieuwe ID moeten downloaden (als ze gratis zijn). Dus!!!!

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  GoeieDag.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.