18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Hidden

Apple horloge ???

Gaat het nu eindelijk echt gebeuren gaat Apple een horloge uitbrengen wie denkt van wel en wie niet ^.^

Bijdrager
    nicj56

Misschien, laten we dit jaar maar eens afwachten… Ik zou er wel een willen handig geen iPhone meer uit de broekzak:D.. lijkt me wel interessant

Bijdrager
    Yggdrasil

Jup! ^_^, het gebeurt echt! Tim Cook heeft me gisteren een iMessage gestuurd om het te bevestigen. Ik bleef maar zagen en toen heeft hij het toegegeven.

Ik mocht het eigenlijk niet doorvertellen, maar ach. Nu doe ik het toch! ^.^!!!

Bijdrager
    nicj56

Haha,

Leuk verzonnen.. Mijn stuurde iMessage dat er Siri op kwam, maar mocht ik ook niet door vertellen… Dus doe het toch maar even.

Bijdrager
    1984

Gaat niet door ,dan krijgen ze ruzie met Sony, Als Apple al moeilijk doet om een rond hoekje op een smartphone, dan zal de concurrentie Apple ook wel met een loep volgen….denk ik?

Moderator
    Pete.Z

Verplaatst,leuke roddel,maar meer nog niet.

Bijdrager
    Niels
    1984 op 04 januari 2013

Gaat niet door ,dan krijgen ze ruzie met Sony, Als Apple al moeilijk doet om een rond hoekje op een smartphone, dan zal de concurrentie Apple ook wel met een loep volgen….denk ik?

Dan koopt Apple de mobiele devisie van Sony toch gewoon even op… hebben ze gelijk een paar leuke patenten in handen en Sony zal het ook niet zo erg vinden (ze maken nu niet bepaald winst op de mobiele markt)

Bijdrager
    nicj56

@nielsdam,

Ben ik het mee eens.

@topic,

Is wel leuk als ze het zouden doen. Maar dan kost die weer een hoop.

Bijdrager
    Koning Frank

Ja en apple gaat ook turtlenecks en gympen verkopen, ik weet het zeker.
    Over een paar jaar ook appletaart

Bijdrager
    Frankm

LOL

Bijdrager
    Ni3l55

En vergeet niet dat Apple ook auto’s, fietsen en zelfs robot huisdieren gaat verkopen.
    Heeft Tim mij net laten weten via de telefoon.

@TS: koop een 6de generatie iPod Nano met zo’n pols/horloge ding en je hebt een Apple horloge:D

Bijdrager
    Ni3l55

~post verwijderd, dubbele post~

Bijdrager
    bartkoehler

Ik hoop dat Apple snel komt met het horloge want sta al bijna op het punt de “I’m Watch” te kopen van Italiaanse makelij..
    toch denk ik niet dat Sony veel kan doen aan het feit dat Apple(hoogst waarschijnlijk) een smart-Watch op de markt brengt, aangezien Sony niet eens de eerste fabrikant is die zo een horloge heeft ontwikkeld.

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    1984

de COOKOO Watch

Via Bluetooth krijg je subtiel notificaties binnen op je smart watch. Een binnenkomend gesprek bijvoorbeeld. Je kan hem ook als afstandbediening voor iTunes of de camera van je iPhone of iPad gebruiken.

Bijdrager
    Exotic08
    Bijdrager
    kommer1967

Ik zit er niet op te wachten, heb een mooie collectie (14) Citizen horloge’s.

Bijdrager
    Funboy99

Ik denk het wel hat al gelezen over een iwatch zork maar eens op

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.