3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    e.abrahamse

Apple gefeliciteerd!!!!!

Net alle updates iOS 9.3, OS X 10.11.4 en Xcode 7.3 geïnstalleerd. Nog te vroeg om er iets zinnigs over te zeggen. Mijn grootste ergernis na het installeren van een nieuwe OS X versie waren falende Canon printer divers. Dit was vanaf 10.6 Lion een steeds terugkerende irritatie.

Wat schetst mijn verbazing. Printen werkt in één keer, zonder installeren van een nieuwe driver. De werkende driver voor de LBP 3010 laserprinter is CAPT Driver v.3.85. Mijn dag kan niet meer stuk.

Nu als een speer aan de gang met de nieuwe versie 7.3 van Xcode, nu met Swift versie 2.2. Ben benieuwd…

Geblokkeerd
    Anoniem

Nou bij mij hing het “installatie voltooien resterende tijd minder dan een minuut” venster gewoon een uur vast. Toen misschien wel het domste ooit gedaan door de powerknop ingedrukt te houden, maar alles is toch goed gekomen.

Bijdrager
    csteelooper

@e.abrahamse ik ben blij voor je! Maar voor Canon device drivers moet je (ook al worden ze met OS X ‘meegeleverd’) toch écht bij Canon zijn. En laat Canon nou nét niet de meest ideale partij zijn als het aankomt op (tijdige) driver updates… Voor mijzelf is het net zo goed afwachten of mijn CanoScan 4400F nog mee wil met mij als ik naar ElCap ga migreren; ik kan al sinds Mountain Lion in ieder geval geen gebruik meer maken van de sneltoetsen op het apparaat, omdat Canon daar nog steeds geen werkende driver voor heeft vrijgegeven. Em gezien de leeftijd van de scanner verwacht ik inmiddels ook niet meer dat dat nog gaat gebeuren…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.