17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    kontheur

Apple event volgende week dinsdag!

Aangezien het geroddel al een tijdje bezig is:

Meer info zal nog volgen maar kan ik nu nergens ontdekken…

Bijdrager
    Nietzman

OKEEEE TOF MANNNNNNNNN11!!!!!1ONEONEONE.

Bijdrager
    Steph

AAAAAAAAAH

1e dag dat ik naar school moet :s

owja tis pas weer savonds:P 19.00 neem ik aan ?:o

Bijdrager
    saewer

Leuk! Nieuwe iPods!

Overigens lijkt het wel alsof de iPod die de man op het plaatje in ze hand heeft rechthoekig is (de nieuwe ipod nano :P)

Bijdrager
    RowanW

Zonder meer info: ongeloofwaardig.

Bijdrager
    Bor

Sweeeeeeet. Bron? =P

Bijdrager
    RowanW

Bronnetje is ‘even’ zoek. Op AppleInsider noch MacRumors staat iets van een bevestiging van het event. Gefopt!

Bijdrager
    kontheur

Ik heb hem HIER vandaan maar daar staat ook nog geen bron. Lijkt me onwaarschijnlijk dat er géén Event zal zijn in september.

Bijdrager
    soda

Bron = http://www.engadget.com

Oeps, kontheur was me voor…

Bijdrager
    Martijn Snels

Wordt een nieuwe iPod serie én hopelijk nog een berg met andere producten. Want een product per week? Ik heb het nog niet gezien sinds de 3G…

Bijdrager
    karel.me

Engadget is gewoon uitgenodigd

zij ZIJN de bron

Bijdrager
    sven-
    ”Martijn

Wordt een nieuwe iPod serie én hopelijk nog een berg met andere producten. Want een product per week? Ik heb het nog niet gezien sinds de 3G…

Is ook nooit zo bedoeld door Steve Jobs…

Inactief
    Anoniem
    ”Reuters.com”

Apple to unveil new products Sept. 9

Tue Sep 2, 2008 12:40pm EDT

SAN FRANCISCO, Sept 2 (Reuters) – Apple Inc (AAPL.O: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) plans to hold a press conference next week to announce unspecified new products, the computer and digital entertainment company said on Tuesday.

No further details were immediately available.

The Cupertino, California-based company, known for its Macintosh computers, iPod music players and iPhone mobile Internet device, invited reporters to attend an event on Sept. 9 in San Francisco with the theme “Let’s Rock.”

The event takes place amid mounting speculation on gadget review websites that the company is preparing to announce an upgraded line of its iPod music players. (Reporting by Eric Auchard; editing by Jeffrey Benkoe)

Het persbureau Reuters meldt het inmiddels ook… is gewoon een refresh van de iPod.

Bijdrager
    .Arne

Vet, hopelijk een leuke Nano.

Bijdrager
    karel.me
    ”Zakske”
    ”Reuters.com”

Apple to unveil new products Sept. 9

Tue Sep 2, 2008 12:40pm EDT

SAN FRANCISCO, Sept 2 (Reuters) – Apple Inc (AAPL.O: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) plans to hold a press conference next week to announce unspecified new products, the computer and digital entertainment company said on Tuesday.

No further details were immediately available.

The Cupertino, California-based company, known for its Macintosh computers, iPod music players and iPhone mobile Internet device, invited reporters to attend an event on Sept. 9 in San Francisco with the theme “Let’s Rock.”

The event takes place amid mounting speculation on gadget review websites that the company is preparing to announce an upgraded line of its iPod music players. (Reporting by Eric Auchard; editing by Jeffrey Benkoe)

Het persbureau Reuters meldt het inmiddels ook… is gewoon een refresh van de iPod.

en waarschijnlijk toch een nieuwigheid?

Bijdrager
    Marresc

Eindelijk the Beatles, in zo’n nieuwe interactieve muziek app voor op de iPhone/Touch.

Bijdrager
    tommy666

Dit kan in het “September 2008” topic verder gezet worden,aangezien beide topics over hetzelfde event gaan.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.