30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)
  • Q:
    Bijdrager
    exilim

Apple event vanavond live te volgen via de applewebsite!!!

Goede morgen,

Ik lees net op tuaw.com dat het event vanavond live/streaming te volgen is via apple.com!!!!

http://www.tuaw.com/2010/09/01/did-you-catch-that-event-livestream-is-mac-and-ios-only/

http://www.apple.com/pr/library/2010/08/31alert.html

Das goed nieuws!!!

gr. Bob

Bijdrager
    Lexis

Jup; ik zag het vannacht:)

Echt supervet!

Bijdrager
    rogerpaolo

De nieuwe versie van Logic wordt toch ook vaak rond deze tijd van het jaar gereleased? Ik heb er nog niet veel buzz over gehoord.

[edit] elke 2 jaar kwam er een nieuwe versie uit… 7 in 2005, 8 in 2007 en 9 in 2009. zal wel rond deze tijd zijn maar pas over een jaar. Iemand schreef op het LP forum als release date 10/10/10 wat wel een mooie zou zijn natuurlijk;-)

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik ga het gewoon via OMT Live kijken, hoor!;)

Bijdrager
    Lexis
    Bijdrager
    Synapse88
    Lexis op 01 september 2010

Check hier of je Apple\’s livestream vanavond kunt volgen.

yeay I Can Haz Bip Bop

Geblokkeerd
    Anoniem

Check hier of je Apple\’s livestream vanavond kunt volgen.

Handig, maar waarom zou je niet via OMT Kijken?

Bijdrager
    vogel

Krijg allemaal vage code, dus dan werkt het niet? Ik heb #$%$%&* hartstikke snel internet hier, hoe kan dat nou?

Bijdrager
    Afroman

Onwijs stom dat je verplicht bent om een Mac te hebben met Safari, Snow Leopard, of een iPod touch, of een iPhone of een iPad. Mij maakt het niet uit want ik beschik wel over grotendeels van de hardware. Maar je beperkt je publiek er enorm mee.
    Ach, ik ga het toch niet volgen want ik ben bij mijn wijffie, maar toch.

Bijdrager
    vogel
    Afroman op 01 september 2010

Onwijs stom dat je verplicht bent om een Mac te hebben met Safari, Snow Leopard, of een iPod touch, of een iPhone of een iPad…

Meneer Jobs kan wat mij betreft even een hele harde krijgen… :angry: Altijd hetzelfde gezeik met Apple (voor de duidelijkheid: ik draai dus Leopard).

Moderator
    Mac Daddy

Yo Vogel,

Zullen wij vanavond maar iets anders gaan doen dan met z’n tweetjes? Apple laat ons toch in de steek.
    Ik werk ook nog met Leopard, dus wacht wel tot de podcast.

Bijdrager
    Lexis

Mensen, waarom Leopard niet wordt ondersteund:

Quicktime X!

HTTP streaming wordt pas ondersteund sinds Snow Leopard, in Quicktime X…

Hetzelfde geldt voor iOS; pas sinds versie 3 is er HTTP streaming aanwezig.

Bovendien een mooie mogelijkheid voor Apple om deze techniek op grote schaal uit te testen.

Bijdrager
    vogel

Die techniek konden ze toch wel implementeren in de normale QuickTime? Apple en backwards compatibility is altijd al een ramp geweest. Als klant moet je altijd weer dokken voor een upgrade om erbij te kunnen horen (geldt niet alleen voor SL) en wie dat niet doet wordt door Jobs en de zijnen buitengesloten.

Geblokkeerd
    Anoniem
    Mac op 01 september 2010

Yo Vogel,
    Zullen wij vanavond maar iets anders gaan doen dan met z\’n tweetjes? Apple laat ons toch in de steek.
    Ik werk ook nog met Leopard, dus wacht wel tot de podcast.

Mooi, ik heb Snow Leopard.
    Maar dan verplicht Apple je dus om Snow Leopard aan te schaffen.
    Dan moet je het zo zien: Apple laat (sommige) mensen betalen voor de stream!;)

Of je kijkt gewoon de OMT verslaggeving!:lol:

Bijdrager
    Lexis
    vogel op 01 september 2010

Die techniek konden ze toch wel implementeren in de normale QuickTime? Apple en backwards compatibility is altijd al een ramp geweest. Als klant moet je altijd weer dokken voor een upgrade om erbij te kunnen horen (geldt niet alleen voor SL) en wie dat niet doet wordt door Jobs en de zijnen buitengesloten.

De voortschrijdende techniek sluit altijd mensen uit. Wees blij dat je geen windows gebruiker bent, daar is het nog veel erger.

Inactief
    Anoniem

Het schijnt dat Apple dit event live uitzendt om hun nieuwe datacenter in Maiden (North Carolina) te testen.

Bijdrager
    Hasoweh

Let the almighty steve hear me!

iTouch 4

Bijdrager
    Lexis
    Zakske op 01 september 2010

Het schijnt dat Apple dit event live uitzendt om hun nieuwe datacenter in Maiden (North Carolina) te testen.

Kijk! Ook dat klinkt logisch. Bron?

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    Chorro

Maar vanaf hoelaat en waar is de OMT Live dan te volgen?

Moderator
    Rivanov
    Bijdrager
    Synapse88

normaal kan je dat op http://www.onemorething.nl/live vanaf 18u maar voorlopig is het nog kinkloppen

Bijdrager
    ronvgs

OMT live is niet te zien met m,n iPad.

Bijdrager
    Hasoweh

Hoe laat begint de stream op apple.com dan? Wanneer komt de link beschikbaar?

Bijdrager
    ronvgs

Zeven uur.

Moderator
    Rivanov

De link is al beschikbaar..

[IMG]http://kttns.org/ty3yz[/IMG]

:nerd:

Bijdrager
    vogel

De voortschrijdende techniek sluit altijd mensen uit.

Hiermee ben ik ten dele eens. SL is nu een jaar uit. Dan ga je er vanuit dat je hele doelgroep in een jaar tijd z’n systemen opwaardeert. Hier op OMT zijn er nog heel wat die dat niet gedaan hebben, omdat hun hardware SL niet ondersteunt, omdat SL minder stabiel zou zijn of omdat Leopard nou eenmaal hartstikke goed werkt. Al die klanten die dus niets opgewaardeerd hebben sluit je al na een jaar uit en dat vind ik belachelijk.
    Goed, als ze nu zeiden dat het op een G5 niet meer kan, dan kan ik het ergens nog wel begrijpen.

Bijdrager
    Lexis

En we zijn online!

Bijdrager
    Lexis

The Woz!

Bijdrager
    Yannes

Kwaliteit is niet slecht zeg. De vorige keer moest ik een crappy cnn stream kijken. En dit gaat ondanks de tienduizenden of misschien wel 100 duizenden of miljoenen kijkers erg vloeiend.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.