13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    hamersvelt

Apple event 7 september?

Komt er nog een event op 7 september? Ik hoor er niets meer over, er is ook nog geen uitnodiging vanuit Apple, toch?

Bijdrager
    stavos

Heb je de uitnodiging niet ontvangen dan?:eek:
    Ik zou het niet persoonlijk opvatten als ik jou was.. :slant:

Bijdrager
    Yggdrasil

Hamersvelt is uit het velt(d) geslagen… Blijf hopen jongen!

Even serieus… Je zult wel zien wanneer ze het afkondigen en het komt hoogstwaarschijnlijk ook op de voorpagina van OMT.

Bijdrager
    hamersvelt

Naar mijn weten wordt er altijd een uitnodiging naar de pers gestuurd, die dan vervolgens op alle apple-nieuws sites wordt geplaatst, dus zo’n gekke vraag is het niet.
    Dit forum is er toch om vragen te stellen? Maar bedankt voor je bijdrage.

Bijdrager
    stavos
    hamersvelt op 06 september 2011

Naar mijn weten wordt er altijd een uitnodiging naar de pers gestuurd, die dan vervolgens op alle apple-nieuws sites wordt geplaatst

En vervolgens kun je niets vinden op internet over een event op 7 september.. Now: you do the math!

Bijdrager
    MacBeer2

Dan heeft de pers wel erg weinig tijd om af te reizen naar de pek waar het event wordt gehouden… 7 sept. kun je op je buikje schrijven.

Bijdrager
    Hansi2124
    Bijdrager
    interFACE

Mijn verwachting is – daar Steve Jobs geen CEO meer is – dat product presentaties vanaf nu op een kompleet andere manier gedaan gaan worden, namelijk niemand, maar dan ook niemand komt in de buurt van hoe Steve de Keynotes presenteerde.

Dit blijkt vooralsnog uit het feit dat er (nog) geen uitnodigingen naar de pers is verstuurd.

Mijn twee centen

Bijdrager
    MacAanZee

Ik vind het ook akelig stil. En vrijdag moet iCloud toch van start gaan, omdat MobileMe stopt? Dan moet iOS 5 toch gelanceerd worden deze week?! En mag er toch wel ff een persconferentie tegenaan gegooit worden… zou je denken. Als persman weet ik dat over het algemeen uitnodigingen voor persconferenties een week van tevoren worden verzonden.

Bijdrager
    diotav

MobileMe runs till June 2012

Bijdrager
    maxtje

Bestaat er ook zo’n event voor België?, en kost dat veel?

Bijdrager
    lucschram

Morgen denk ik niet meer. wie weet deze week nog?

Bijdrager
    Gastonw

Volgende week. Of de week erna. Of de week daarna. Of de week na die week.

Kom op. Tegen die tijd hoor je het wel hoor.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.