14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    NI3LS

Apple Event 12/9

Even lekker speculeren, er van uitgaande dát er daadwerkelijk een event komt op 12 september aanstaande. We denken jullie OMT’er dat we kunnen gaan verwachten. En ben je voornemens om dat wat er verwacht wordt ook daadwerkelijk aan te schaffen?

Persoonlijk weet ik wel zeker dat ‘de nieuwe iPhone’ wordt aangekondigd. Daarnaast is het vrijwel zeker dat de nieuwe iPad 7.8″ het licht zal gaan zien. Ik wacht al sinds de iPad met 9.7″ op een kleiner formaat, dus die ga ik zéker aanschaffen. Net als, uiteraard, de nieuwe iPhone.

Buiten deze hardware verwacht ik een specifieke datum voor iOS 6 én een upgrade van iTunes naar versie 11. En de nodige opsommingen van verkoopcijfers uiteraard.

Wat denken jullie?

Bijdrager
    karelschapie

iLife ’13?

Bijdrager
    knrd

Het enige waar ik op wacht is een nieuwe iPhone..
    Mijn 2 jarig abbo is al verlopen dus mag een nieuwe.. Laat maar komen!:)

Bijdrager
    Markie298

ik hoop dat de volgende dingen worden aangekondigd

– de nieuwe iPhone ( ga ik er dan ook zeker meteen een paar van kopen )
    – de kleinere ipad ( zal ik ook meteen voor naar de winkel gaan)
    – en ik hoop meer te horen van de tv waar apple mee bezig is volgens geruchten

Bijdrager
    Ni3l55

Ik denk zelf niet aan een iTV of nieuwe hardware/software Mac.

Ik denk zelf ook dat dit er komt:
    -IPhone 5
    -iPad mini
    -iOS 6

Bijdrager
    MouseMighty

PB G5

Bijdrager
    @Mathijss95

Eigenlijk hoop ik een iPod touch, maar of die erin zit? Ik verwacht iPhone en (helaas) iPad mini. Ook iOS 6, iTunes 11 en mogelijk meer iCloud ondersteuning. Apple tv in andere keynote. Misschien daarom ook al in September en eind oktober nog een keunote?

Bijdrager
    Thibault96

usb 3.0 iPhone connector

Bijdrager
    jan jansen

Zit zelf te wachten op de 13″ MacBook Pro Retina. Met SSD schijf.

Bijdrager
    Ni3l55

Zit ik zeker ook op te wachten maar verwacht nog niet op het Apple event dat waarschijnlijk op 12 september komt.
    Ik verwacht dat er weer een Back to the Mac event komt en daar pas o.a. Niewe macs komen+ software.

Bijdrager
    AppleStef

Ik hoop dat er eindelijk een nieuwe Mac Pro komt.

Niet dat ik die dan ga aanschaffen, maar gewoon voor de mensen die er al zo lang op wachten.

Inactief
    Anoniem
    @Mathijss95 op 23 augustus 2012

Eigenlijk hoop ik een iPod touch, maar of die erin zit? Ik verwacht iPhone en (helaas) iPad mini. Ook iOS 6, iTunes 11 en mogelijk meer iCloud ondersteuning. Apple tv in andere keynote. Misschien daarom ook al in September en eind oktober nog een keunote?

Keynotes heb je alleen op een groot congres zoals de WWDC. Dit is een media event.

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    MBPuser

Aha :thumbsup: Als er maar een nieuwe iPhone wordt aangekondigt, die van mij is ernstig naar de kl*te..

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.