30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 66)
  • Q:
    Bijdrager
    Xcode

iPhone event op 4 oktober!

Het is officieel: het lang verwachte iPhone event wordt op dinsdag 4 oktober gehouden!

Zojuist zijn de uitnodigingen verstuurd naar verschillende media. Zal er een iPhone 4S worden ge√Įntroduceerd of pakt Apple het wat rigoureuzer aan en wordt het een compleet vernieuwde iPhone 5? Of allebei? Dat komen we aanstaande dinsdag te weten.

Bijdrager
    diotav

Zie het iPhone 5 topic.

Bijdrager
    Sam Rijver

1 nieuwe phone dus maar ?

Geblokkeerd
    Anoniem

dus maar ?

Niet zeuren man! wees blij!!! :heart::lol::heart::lol::heart::lol::heart::lol::heart::lol::heart::lol:

Bijdrager
    Xcode

Tsjah… één nieuwe iPhone… of misschien wel twee. Dat weet niemand nog natuurlijk.:smile:

Bijdrager
    Hansi2124
    Geblokkeerd
    Anoniem

1 notificatie en 4 oktober = 14

4 oktober+ 10-am= 14

Wanneer kan je hem kopen? juist de 14e

Bijdrager
    Xcode

Usain, is dat niet een beetje ver gezocht? Volgens mij begint het event gewoon om 10 uur lokale tijd. Maar ach, we hebben het hier over Apple, dus je kan best gelijk hebben.

Hansi2124 op 27 september 2011

http://www.onemorething.nl/2011/09/apple-media-event-aangekondigd/

Ik weet niet wat je daar mee probeert te zeggen, maar dit topic bestond al minimaal 10 minuten voordat er op de homepage van OMT hetzelfde vermeld werd.

Bijdrager
    Dagaloni

Ik ben toch wel heel benieuwd wat ’t wordt. Een iPhone 5 of een iPhone 4S.

Bijdrager
    diotav

Gezien iOS 5 lijkt de naam iPhone 5 logischer.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik bedoel ermee te zeggen dat daar ook de mededeling en reacties staan. Twee keer zoveel te lezen dus.;-)

Bijdrager
    lucschram

Ik hoop dat het geen teleurstelling word. Straks is het alleen een iPhone 4 en hebben ze hem snelle en beter gemaakt en tadaa iPhone 5.

Geblokkeerd
    Anoniem

Het maakt me niets uit hoe het eruit ziet of wat erin zit ik koop hem .

Bijdrager
    Xcode

Roze, met glitters?

Hansi2124 op 27 september 2011

Ik bedoel ermee te zeggen dat daar ook de mededeling en reacties staan. Twee keer zoveel te lezen dus.;-)

En dat klopt als een bus.:smile:

Moderator
    unSOUND
    lucschram op 27 september 2011

Ik hoop dat het geen teleurstelling word. Straks is het alleen een iPhone 4 en hebben ze hem snelle en beter gemaakt en tadaa iPhone 5.

Natuurlijk wordt het een teleurstelling. Mensen gaan zichzelf nu al van alles beloven qua specs en uiterlijk, en als hij er dan is valt het tegen, en de groep die hem wel mooi vind klaagt dat hij zijn iPhone 4 pas heeft…

Bijdrager
    Gastonw

Expect nothing and you will never be disappointed.

Bijdrager
    Dagaloni

Het enige wat ik hoop is een groter scherm, maar dat zal wel niet zo zijn anders moet iedereen zijn apps weer aanpassen voor de nieuwe aan iPhone. Denk niet dat Apple dat hun developers dat een tweede keer aan doen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Bijdrager
    lucschram
    unSOUND op 27 september 2011
    lucschram op 27 september 2011

Natuurlijk wordt het een teleurstelling. Mensen gaan zichzelf nu al van alles beloven qua specs en uiterlijk, en als hij er dan is valt het tegen, en de groep die hem wel mooi vind klaagt dat hij zijn iPhone 4 pas heeft…

Mee eens, maar ik zou toch graag een groter scherm zien hoor.

Bijdrager
    wietje

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Tekst verwijderd i.v.m. reclame maken wat niet toegestaan is volgens de huisregels van OMT.[/mod]

Bijdrager
    Mausy
    Dagaloni op 27 september 2011

Ik ben toch wel heel benieuwd wat \’t wordt. Een iPhone 5 of een iPhone 4S.

Mmm…

Een 4S verwacht ik ook wel.

Bijdrager
    lucschram

Waar haal je dat plaatje vandaan?

Bijdrager
    wietje

van 9to5 mac. Daar staat dat.
    Er is er ook één opgedoken van de iPhone 5.

Geblokkeerd
    Anoniem

Weetje Apple gaat 4 oktober de iphone 4s aankondigen en als One More Thing de iphone 5 voor de echte pro’s.

Bijdrager
    wietje

zou wel nice zijn :)

Bijdrager
    wietje

Ik weet mij te herinneren dat Apple op hun vorige conferentie (van de kwartaalcijfers) gezegd hebben dat ze ook aan de middel mens gingen denken. Die telefoon moet dat rood bolletje kan ook wijzen op 1 gemiste iPhone de mid-segment iPhone.

Bijdrager
    KarelWillem

wietje is vast geen student Nederlands?

Dat is helemaal geen zin meer hè?!

Bijdrager
    Yggdrasil

Wietjeiszoalsgewoonlijkweerheeeeelopgewondenenhéélzenuwachtigenlaptdanalletaalregelsaanzijnlaars.

Jezus zeg. Wacht nou gewoon tot volgende week… :sealed:

Geblokkeerd
    Anoniem

nee

Bijdrager
    lucschram

Ik kan wel wachten hoor.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 66)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.